قطعات لیزر, آموزش – معرفی ورق مولتی استایل

می توانید از آن ها به راحتی برای عناوین مختلف استفاده کنید. طراحی و تولید تابلوهای تبلیغاتی، این محصول از مهم ترین موارد استفاده از این ورق ها است. مغزی سیاه رنگ ورق ها از متریال پلاستیک و لایه رویی از تنوع رنگی برخوردار است. این لایه ها شامل لایه PVC به رنگ های مشکی و سفید هستند که در کنار لایه رویی قرار می گیرند. در واقع مولتی استایل از دو لایه آکرولیک و ABS بوجود می آید . برچسب مولتی استایل یک لایه بسیار نازک است مشابه روکش که یک طرف آن دارای چسب ، جهت چسباندن بر روی سطوح و طرف دیگر آن دارای ظاهری براق در رنگ های مختلف است .

به کمک برش لیزری می توان طرح های پیچیده را بدون محدودیت و با دقت هر چه تمام روی مولتی استایل ها حک کرد. قابلیت حک و برش در این ورقها باعث تولید محصولات جذاب و متنوعی میشود. برای مواردی مانند پایه تندیس و قطعات چوبی مختلف هم از هر دوی این ورقها مخصوصاً ورق خشدار استفاده میشود.

2- به هیچ عنوان نباید در محیط هایی در تماس مستقیم با آب مورد استفاده قرار گیرد. نکته اول رنگ مورد نظر است که به 4 نوع طلایی ساده، طلایی خش دار، نقره ای ساده و نقره ای خش دار تقسیم می گردد. به همین دلیل چاپ مولتی استایل طلایی و نقره ای بعد از حکاکی بیشتر به رنگ های فلزی در می آیند. ورق مولتی استایل ایرانی در 2 نوع خش دار یا آینه ای تولید می گردد. به طور کل این محصول به دو نوع پشت چسبدار و ساده تقسیم شده که نوع پشت چسب دار مناسب استفاده بر روی دیوار یا مکان های مختلف است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم این محصول به دو نوع براق و خش دار و از نظر رنگ نیز به انواع مسی، طلایی و نقره ای تقسیم می گردند. رنگ بندی متنوع و طراحی های خاص باعث شده است تا طراحان داخلی از آن به عنوان یک گزینه ایده آل در ایجاد طرح های متبکرانه استفاده نمایند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طرح مولتی استایل.