فصل شلوغی در راه است برای خدمه شارلوت تاون با پروژه های جاده ای و جمع آوری زباله های فیونا

مدیر بخش کارهای عمومی شارلوت تاون خود را برای فصل شلوغی آماده می کند و همزمان با اجرای پروژه های جاده ای کارگران در آستانه ازسرگیری جمع آوری زباله های مسکونی باقی مانده از طوفان پسا گرمسیری فیونا هستند.

اسکات آدامز، مدیر امور عمومی، گفت که شهر این هفته اعلام کرد که خدمه به جمع آوری زباله های فیونا ادامه خواهند داد زیرا هنوز قطعات بزرگی از زمان توقف برنامه برای زمستان باقی مانده است.

از ساکنان خواسته می شود که قطعات بزرگی از بقایای درختان، مانند تنه یا شاخه ها را به قطعاتی که طول آنها بیش از 1.2 متر نباشد، برش دهند تا مطمئن شوند که قابل حمل نیستند.

سپس مردم می توانند آنها را در کنار جاده انباشته کنند و مطمئن شوند که جلوی ترافیک را نمی گیرند.

آدامز گفت: “ما از همه می خواهیم که این موضوع را در اسرع وقت بررسی کنند.”

جمع آوری این زباله ها تا پایان ژوئن ادامه خواهد داشت.

خیابان پارک و خیابان پاسمور

برخی از پروژه های بزرگ راه در این فصل عبارتند از جاده ارتباطی آدامز گفت که خیابان پارک را به خیابان ساحلی مجاور و همچنین بازسازی خیابان پاسمور هنگامی که شورای شهر چراغ سبز نشان داد.

همچنین قرار است در تابستان امسال 29 قطعه خیابان بازسازی شود که به 9 کیلومتر کار اضافه می شود، زیرا 3.5 میلیون دلار برای برنامه امسال در نظر گرفته شده است.

چاله
هر بهار، کارکنان خدمات عمومی تمام خیابان‌های شهر را بازرسی می‌کنند و به دنبال آسیب‌هایی مانند چاله‌ها و ترک‌های بزرگ هستند. (تام استیپ/CBC)

به منظور تعیین اینکه کدام خیابان ها ابتدا به کدام خیابان ها توجه می شود، اداره آدامز تمام خیابان های شهر را بازرسی کرده است. کارکنان به دنبال چاله‌های بزرگ، ترک‌خوردگی و ریزش هستند، فرآیندی که در آن شن یا سنگ‌ها از آسفالت متلاشی شده بیرون می‌آیند.

سپس آدامز گفت، این اداره خیابان ها را از نظر شدت آسیب و تراکم ترافیک رتبه بندی می کند.

ما فقط از این لیست پایین می‌رویم، بدترین خیابان را انتخاب می‌کنیم و تا جایی که می‌توانیم در آن فهرست پایین می‌رویم… تا زمانی که به مقدار بودجه‌مان برسیم.»

آدامز گفت: امسال خیابان‌های بیشتری بازسازی خواهند شد، زیرا بودجه از 1 میلیون دلار در سال گذشته افزایش یافته است.