فدراسیون ATV می گوید که برنامه ثبت نام سالانه به توسعه مسیرهای پایدار در PEI کمک می کند

دولت PEI در حال بررسی درخواست سواران وسایل نقلیه تمام زمینی برای اجرای برنامه ثبت نام سالانه است.

در حال حاضر، ثبت نام ATV یک بار توسط مالک پرداخت می شود و دوباره پرداخت نمی شود، مگر اینکه مالک جدیدی از وسیله نقلیه وجود داشته باشد.

پیتر ملیش، مدیر اجرایی فدراسیون ATV PEI، گفت که برنامه پیشنهادی بودجه ای را ایجاد می کند که در توسعه و نگهداری مسیرها سرمایه گذاری خواهد شد.

او گفت: «این در مورد ایجاد آینده ای پایدار برای ورزش ما است. همه می‌دانند که برای ساختن مسیرها و مدیریت مسیرها و نگهداری مسیرها نیاز به پول است.»

این در مورد ایجاد آینده ای پایدار برای ورزش ما است.– پیتر ملیش

ملیش تخمین می زند که این تغییر بر حدود 10000 سوار ATV در استان تأثیر خواهد گذاشت.

او گفت که نزدیک به 85 درصد از این برنامه حمایت کرده اند.

هزینه ثبت نام سالانه حدود 50 دلار خواهد بود.

مدل مشابهی برای سواران برف‌موبیل در PEI و برای ATVها در نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک وجود دارد. ملیش گفت که این برنامه به اجرای قانون و رعایت قوانین کمک خواهد کرد.

فدراسیون PEI ATV اکثر سرمایه های ایجاد شده از طریق ثبت نام سالانه را به 9 باشگاه عضو خود اختصاص می دهد و اطمینان حاصل می کند که آنها منابع لازم برای ساخت مسیرهایی را دارند که برای همه سوارکاران پاسخگو باشد.

استان در ایمیلی گفت: «دولت به همکاری نزدیک با فدراسیون ATV PEI ادامه می‌دهد و در حال بررسی این درخواست است.

در PEI، سواران فقط می توانند به طور قانونی ATV ها را در مسیرهای خصوصی، دارایی مالک و بخش های کوچکی از جاده های عمومی که برای اتصال مسیرهای فدراسیون ATV بر اساس مقررات پروژه آزمایشی خودروهای خارج از بزرگراه تعیین شده اند، راه اندازی کنند.

فدراسیون امیدوار است که دولت تا سال جدید قوانین جدیدی وضع کند.