شیوع بیماری در خانه سامرزاید، اما کووید در بیمارستان اولری شناسایی شد

درست در زمان مناسب برای بازدیدکنندگان بیشتر در تعطیلات آخر هفته عید پاک، دو شیوع در عمارت Wedgewood در سامرساید اعلام شده است.

اما بیمارستان اجتماعی در O’Leary شیوع COVID جدیدی دارد و بازدیدها محدود شده است.

در بیانیه خبری درباره Wedgewood Manor که صبح جمعه منتشر شد، آمده است: “Health PEI مایل است از کارکنان به دلیل تعهد آنها در مدیریت شیوع COVID-19 و RSV در این خانه تشکر کند.”

ساکنین مراقبت‌های طولانی‌مدت مجدداً مجاز خواهند بود که هر کدام شش شریک مراقبت و سه بازدیدکننده تعیین‌شده داشته باشند، که هر بار دو نفر در کنار بالین ساکنین مجاز هستند.

عمارت 76 تختخوابی شیوع بیماری ناشی از ویروس سنسیشیال تنفسی (RSV) را در 24 فوریه اعلام کرده بود.

ساکنان تنها به سه شریک در مراقبت اجازه داشتند تا زمانی که این کار ادامه داشت، تنها یکی از آن‌ها در آن زمان حضور داشت.

فعالیت‌های گروهی متوقف شد، ساکنان نمی‌توانستند آزادانه با یکدیگر ترکیب شوند، و کارکنان نمی‌توانستند از گروهی به گروه دیگر حرکت کنند.

در 23 مارس، خانواده Sea در Wedgewood Manor نیز شیوع COVID-19 را اعلام کردند، در حالی که محدودیت‌های RSV هنوز وجود داشت.

شیوع اولری

در یک خبر دیگر که روز جمعه ارسال شد، Health PEI گفت COVID-19 در واحدهای پزشکی و تسکین دهنده بیمارستان جامعه در O’Leary، در منطقه West Prince تایید شده است.

در این بیانیه آمده است: “در این مدت، بازدیدکنندگان به سه شریک مراقبت کننده برای هر بیمار محدود می شوند که تنها یک شریک مراقبت کننده در هر زمان حضور دارد. محدودیت های بازدیدکنندگان تا زمان اعلام پایان شیوع پابرجا خواهد بود.” .

Health PEI به ساکنان جزیره یادآوری می‌کند که استفاده از ماسک در تمام بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی در استان، از جمله زمانی که افراد با بستگان خود در بیمارستان یا خانه مراقبت‌هایشان در کنار بالین خود ملاقات می‌کنند، همچنان مورد نیاز است.