شورای سه رودخانه با استان همکاری می کند تا ترافیک خیابان اصلی مونتاگ را حل کند

دبی جانستون، شهردار تری ریورز، می‌گوید: رانندگی در امتداد خیابان اصلی در مونتاگ ممکن است برای رانندگان گاهی اوقات سخت باشد، زیرا بخش‌هایی از آن مستعد شلوغ شدن است.

او گفت که این منطقه با توجه به وجود دو سوپرمارکت، مرکز خرید Down East و بسیاری از مشاغل، یک مرکز شلوغ است. جمعیت رو به رشد شهر نیز به مشکلات جاده کمک می کند.

جانستون گفت: «اگر به چپ بپیچید، تلاش برای بازگشت به ترافیک بسیار دشوار است – و اغلب مردم سعی می‌کنند بیرون بیایند و تقریباً با ترافیک پیش رو ضربه می‌خورند». صبح جزیره میزبان لورا چاپین

همچنین، رستوران‌های رانندگی در آن منطقه می‌توانند صف‌های بلندی داشته باشند که به خیابان اصلی برمی‌گردند، به‌ویژه در ساعات اوج صبح و ظهر. او گفت که گاهی رانندگان مجبورند برای دور زدن مناطق مسدود شده به لاین چپ منحرف شوند.

زنی با ژاکت با آرم Three Rivers در مقابل ساختمان تالار شهر ایستاده است.
دبی جانستون، شهردار تری ریورز، می‌گوید چند تماس نزدیک در خیابان اصلی وجود داشته است که در آن وسایل نقلیه در حال خروج تقریباً با اتومبیل‌های روبرو برخورد می‌کنند. (وین تیبودو/سی بی سی)

این قطعاً یک خطر ترافیکی در آنجا ایجاد می کند و یک تصادف در انتظار وقوع است.»

اکنون شهر سه رودخانه در تلاش برای حل برخی از مشکلات ترافیکی با دولت استانی است. خیابان اصلی بخشی از مسیر 4 است و به صورت استانی مدیریت می شود، بنابراین این بر عهده مسئولان حمل و نقل استانی است که هر تغییری را که مورد توافق قرار گرفته است، تایید و اعمال کنند.

چراغ های راهنمایی ارتقا یافته در راه است

حدود یک سال پیش، شورای سه رودخانه از مقامات استانی درخواست کرد تا نقاط مشکل را ارزیابی کنند. اعضای شورا در اوایل این هفته در نشستی اولین نگاهی به مطالعه ترافیک داشتند.

استفان یئو، مهندس ارشد استان می‌گوید چراغ‌های راهنمایی هماهنگ بهتر در خیابان اصلی می‌تواند به کاهش ازدحام کمک کند.

او گفت: «مطمئناً این یک پیشرفت خواهد بود.

در حال حاضر، وقتی مردمی که در جهت رودخانه مونتاگ حرکت می‌کنند، در کنار مرکز خرید داون ایست برای چراغ قرمز توقف می‌کنند، پس از سبز شدن چراغ قرمز دیگری در تقاطع خیابان اصلی و کوئینز جاده خطر می‌کنند. این به احتمال پشتیبان گیری از ترافیک می افزاید.

یئو گفت که کنترل‌کننده‌های چراغ‌های راهنمایی ارتقا یافته باید تا اول جولای راه‌اندازی شوند تا مردم در ۹۰ درصد مواقع با دو چراغ قرمز پشت سر هم روبرو نشوند.

صبح جزیره7:38راه حل های خیابان اصلی مونتاگ

غرغرهای ترافیکی و «تماس‌های نزدیک» در خیابان اصلی مونتاگ، شورای سه رودخانه را با استان و کسب‌وکارهای محلی همکاری می‌کند تا راه‌حل خوبی برای ازدحام در این مسیر پرطرفدار بیابند.

یئو گفت که حدود 6000 وسیله نقلیه در روز به طور متوسط ​​در این بخش از مسیر 4 تردد می کنند که در ماه های اوج تابستان به 8000 خودرو در روز افزایش می یابد.

یئو گفت که بخش او با صاحبان رستوران‌های این منطقه در مورد چگونگی جاسازی بیشتر وسایل نقلیه مشتریان درایو در ملک خود صحبت خواهد کرد.

“ما باید بحث کنیم و ببینیم چه گزینه هایی وجود دارد [are]،” او گفت.

جانستون خاطرنشان کرد که یک کسب و کار در این منطقه قبلاً یک مسیر دوم رانندگی اضافه کرده است تا تلاش کند ظرفیت را بهبود بخشد و از عقب‌نشینی خودروها در مسیر 4 جلوگیری کند.

مرد
استیو یئو، مهندس ارشد PEI می گوید که دپارتمان او با صاحبان رستوران های رانندگی در خیابان اصلی در مورد چگونگی بهبود ظرفیت پارکینگ آنها صحبت خواهد کرد. (ناتالیا گودوین/سی بی سی)

Yeo گفت: این مشکل احتمالا تا تابستان آینده حل نخواهد شد، زیرا بهبود ظرفیت پارکینگ برای آن مشاغل زمان می برد.

این یک شبه اتفاق نمی‌افتد، اما مطمئناً ما وضعیت را زیر نظر خواهیم داشت و خواهیم دید که چگونه می‌توانیم مناطق دیگر را نیز از طریق مونتاگ بهبود دهیم.»