شهردار سامر ساید با تالار شهر به نگرانی های مربوط به مراقبت های بهداشتی می پردازد

شهردار سامرساید چهارشنبه شب میزبان تالار شهر بود و به ساکنان این فرصت را داد تا با برخی از مقامات ارشد بهداشتی PEI صحبت کنند.

شهردار دان کوچر گفت: «مکالمه اغلب ناشی از پاسخ به بحران ها است.

“می خواستم مطمئن شوم که ما خوشبین و امیدوار هستیم و مسیری رو به جلو می بینیم… و درک می کنیم که چشم انداز آینده خدمات مراقبت های بهداشتی در جامعه ما چیست.”

کمبود متخصصان پزشکی در سراسر PEI وجود دارد. در سامراساید، اخیراً به دنبال اخباری مبنی بر خروج دو پزشک داخلی از بیمارستان پرینس کانتی (PCH) نگرانی هایی ایجاد شده است.

اوایل این ماه، بیمارستان نیز حدود یک هفته بدون خدمات بیهوشی بود.

کوچر گفت: “نگران هستم. نگرانم و فکر می کنم همه ما باید در حدی باشیم.”

“اگر نبودم، این کار را نمی کردم.”

PCH “هرگز هرگز نمی تواند بسته شود”

اتاق مرکز تعاونی اعتبار مملو از جمعیت بود و حدود 180 نفر از جمله مدیر عامل بهداشت PEI، وزیر بهداشت و سلامت و مدیر پزشکی PCH در آن حضور داشتند.

هنگامی که مدیر پزشکی PCH داستان کاملاً آشنای خود را از “من با یک جزیره ای ازدواج کردم” را به اشتراک گذاشت، زمانی که از او پرسیده شد که چرا او در استان پزشک است، خنده های گهگاهی به گوش می رسید. اما در بیشتر موارد، جمعیت در حالی که به سخنان دکتر مایکل گاردام، مدیرعامل Health PEI گوش می‌دادند، سکوت کردند.

گردم به حضار گفت: “فیل بزرگ در اتاق این است که ما به افراد بیشتری نیاز داریم.”

ما از لحاظ تاریخی قدیمی‌ترین پزشکان کانادا را داشته‌ایم… ما شاهد تعداد زیادی از بازنشستگان هستیم و دوباره همه‌گیری آخرین نی بود.»

ردیف صندلی ها رو به میز بلندی در جلوی اتاق هستند.  پشت میز پنج نفر با سیستم مراقبت های بهداشتی PEI می نشینند.  شهردار سامرساید در کنار میکروفون ایستاده است.
حدود 180 نفر روز چهارشنبه در تالار شهر حضور یافتند که از جمله آنها می‌توان به مدیرعامل PEI بهداشت، وزیر بهداشت و سلامت و مدیر پزشکی PCH اشاره کرد. (Sheehan Desjardins/CBC News)

وی گفت: موارد دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، زمانی که یک پزشک مسن تر بیش از یک پزشک جوان تر را ترک می کند، برای پوشش حجم کاری آن فرد نیاز است. همچنین این واقعیت وجود دارد که PEI یک استان کوچکتر است که استخدام را دشوارتر می کند. به طور خاص برای سامراساید، چیزی وجود دارد که او آن را “اندازه ناخوشایند” PCH نامید.

گردام گفت: “اگر شما فقط سه تا از یک نوع پزشک را داشته باشید و یک پزشک ترک کند، 33 درصد از پزشکان خود را از دست داده اید.”

“بنابراین ما نیازی به کاهش خدمات در بیمارستان شهرستان پرینس نداریم، ما باید آنها را رشد دهیم… بیمارستان شهرستان پرینس هرگز نمی تواند تعطیل شود. اگر بیمارستان شهرستان پرینس بسته شود، کل استان از بین می رود.”

“این نگرانی ها را برطرف کنید”

اعضای حاضر در جلسه سوالاتی را مطرح کردند، پیشنهاداتی ارائه کردند و حکایاتی را به اشتراک گذاشتند.

یکی از پرستاران ثبت نام شده از PCH گفت که در محل کار احساس “گرما و عشق” می کند، در حالی که یک پرستار عملی دارای مجوز از محیط کار ابراز ناامیدی کرد.

مردی در محیط پزشکی در حال لبخند زدن برای دوربین.
دکتر مایکل گاردام می‌گوید: «شما یا خدمات را کاهش می‌دهید و می‌گویید که ما دیگر آن را ارائه نمی‌دهیم، که این خودکشی برای جزیره است، یا آن را رشد می‌دهید. بنابراین ما باید آن را رشد دهیم. (شین فاولر/سی بی سی)

دکتر تایلر مک‌دانل، مدیر پزشکی PCH، گفت: «این فرصتی بود برای مردم تا ترس‌های خود را ابراز کنند، زیرا در حال حاضر آسیب‌های زیادی به سیستم سلامت ما وارد شده است.»

“فکر می‌کنم بسیار مثبت بود که بتوانیم این نگرانی‌ها را بیان کنیم… در مورد برخی از کارهای پیشینه مهمی که در سیستم بهداشتی ما در حال انجام است تا تلاش کنیم و به پیشرفت‌های آینده منجر شود، صحبت کنیم.”

داشتن مکالمات باز

در ادامه، شهردار کوچر گفت که با گردام و رئیس بنیاد PCH در فصلنامه دیدار خواهد کرد تا در مورد وضعیت بیمارستان و برنامه‌های آینده آن صحبت کند.

او گفت: «من فکر نمی‌کنم که ما نباید از گفتگوهای دشوار و یا چالش‌های ما به عنوان یک جامعه هراس داشته باشیم.

کاری که ما باید انجام دهیم این است که رهبری نشان دهیم و باز باشیم… شفاف باشیم، قابل دسترس باشیم و این گفتگوها را داشته باشیم.»

حدود 180 نفر در طول جلسه تالار شهر در سامراساید در هشت ردیف صندلی جلو می نشینند.
من فکر می کنم که به شدت مورد نیاز بود. دکتر تایلر مک‌دانل، مدیر پزشکی PCH می‌گوید، من فکر می‌کنم در حصول اطمینان از اینکه مردم می‌توانند در یک صفحه دور هم جمع شوند و این قایق را در یک جهت بچرخانند موفق بود. (Sheehan Desjardins/CBC News)

گردام گفت که مایل است در رویدادهای مشابه در آینده شرکت کند.

او گفت: “من واقعاً سعی کردم به مردم توضیح دهم که چرا ما در بحران پرسنلی هستیم.”

“این به این دلیل نیست که یک محل کار سمی است، به این دلیل نیست که ما نمی دانیم چگونه با کارکنان خود رفتار کنیم. به این دلیل است که مردم در حال بازنشستگی هستند، مردم خسته هستند، آنها از بیماری همه گیر سوخته اند، و زمانی که شما کم کار می کنید. مردم خسته تر می شوند و می روند.

این تقصیر هیچ کس نیست، این فقط واقعیت است و ما باید تلاش کنیم تا آن را معکوس کنیم.»