شرکت Handpie سیاست پارکینگ را پس از شکستن ماشین کارکنان تغییر داد

برای سال‌ها، به زمانی که محل یک بانک بود، مردم از پارکینگ شرکت Handpie در آلبانی، PEI، به‌عنوان یک ایستگاه غیررسمی استفاده می‌کردند.

مالک شرکت Handpie که می‌خواست عضو خوبی از جامعه باشد، اجازه داد – حتی اگر راننده وارد نشود و شیرینی نخرد.

موقعیت مکانی مناسب است، درست در نزدیکی بزرگراه ترانس کانادا و نه چندان دور از پل کنفدراسیون در مسیر سامراساید.

اما پس از یک حادثه در هفته گذشته، سارا بنتو اوبراین گفت که دیگر نمی تواند اجازه دهد وسایل نقلیه بدون مراقبت در ملک پارک شوند.

در 13 می، شخصی وارد ماشین یکی از کارمندان او شد و شیشه را شکست و چند اقلام را به سرقت برد.

بر اساس فیلم‌های نظارتی، بنتو اوبراین معتقد است که این شخصی است که به یکی از اتومبیل‌ها متصل بوده که در طول شب در محوطه پارک شده است.

پلیس در حال تحقیق

East Prince RCMP گفت که آنها در حال تحقیق هستند – بنابراین خرابکاران ممکن است دسرهای خود را دریافت کنند.

اما بنتو اوبراین گفت که نمی تواند ایمنی کارمندانش را به خطر بیندازد و همچنین به فضای پارک اضافی برای مشتریان و کارکنان رو به رشد نیاز دارد. بنابراین او با سیاست جدید پیش می رود.

“این یک نوع ضد جامعه به نظر می رسد که مجبور به وضع این قانون شویم، زیرا می دانم که برخی از مردم واقعاً به این اعتماد دارند که می توانند ماشین خود را گاهی اوقات اینجا بگذارند. اما واقعاً کارکنان در اولویت هستند و برای احساس امنیت، ما باید این قانون را وضع کنیم. “

او گفت که مشتریان و کارکنان دائمی او از این تصمیم حمایت می کنند.

“این برای همه ما که فقط روستایی بودن و عضوی از یک جامعه کوچک هستیم یک شوک است. ما تا به این لحظه هیچ نوع خشونت یا خشونتی را تجربه نکرده‌ایم، و من همیشه وقتی این حرف را می‌زنم به چوب می‌کوبم. اما همه بسیار متزلزل بودند و داشتن RCMP در اینجا برای یک ساعت گذشته بسیار شلوغ که آن روز باز بودیم، ابروهای زیادی را برانگیخت.

بنتو اوبراین گفت که تابلوهایی را نصب خواهد کرد که به مردم توصیه می‌کند اگر خودروهایشان برای مدت طولانی بدون مراقبت رها شوند، می‌توانند یدک شوند.

ما نمی‌خواهیم یک پارکینگ ماشین باشیم و بیمه مسئولیت اضافی یا دوربین‌های اضافی داشته باشیم. ما واقعاً نمی‌توانیم مسئولیت هر اتفاقی را که برای خودرویی که یک شبه اینجا رها می‌شود، بپذیریم.»