شام کریسمس سوریس چراغ سبز بهداشت عمومی را می گیرد

هرکسی که امسال میلادی در منطقه سوریس به یک شام کریسمس به سبک کشور علاقه داشته باشد ، می تواند نفس راحتی بکشد: شام کریسمس سالانه محبوب سوریس از دولت استانی تصویب کرده است تا در قالب اصلاح شده برگزار شود.

شام رایگان به دلیل محدودیت های COVID-19 فقط بصورت صرف غذا ارائه می شود. داوطلبان این طرح یک طرح عملیاتی بدون COVID ایجاد کردند که روز پنجشنبه توسط دفتر بهداشت عمومی PEI تصویب شد

ملوین فورد ، بنیانگذار شام گفت: “دیروز منجر به تأیید می شد ، همیشه این ترس وجود داشت که ما آن را از دست بدهیم ، زیرا ، می دانید ، شیوع COVID و موارد مرتبط با PEI.”

“اما ما خوش بین باقی ماندیم.”

سال گذشته داوطلبان شام کریسمس را برای حدود 300 نفر پذیرایی کردند و امسال 150 نفر قبل از هرگونه تبلیغات توسط تیم ثبت نام کرده اند.

فورد گفت که دفتر بهداشت عمومی از این طرح بسیار راضی است.

“[They] گفت ، “ما نمی خواهیم این شام متوقف شود. ما امسال بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم. ”

داوطلبان تحت پوشش و غربالگری قرار می گیرند

این ششمین سال است که فورد و تیمش شام سوریس را که توسط داوطلبان با استفاده از غذای اهدایی از ابتدا پخته می شود ، هماهنگ می کنند.

تفاوت عمده در سال 2020 این بود که بدانیم چگونه می توان آشپزهای داوطلب و رانندگان تحویل را در حالی که در امنیت هستند با هم کار می کنند.

“به جای اینکه همه را زیر یک سقف جمع کنیم ، باید بررسی کنیم که چگونه یک وعده غذایی تهیه کنیم بدون اینکه مردم به ما مراجعه کنند؟”

ملوین فورد ، یکی از بنیانگذاران شام کریسمس سوریس ، گفت: “هنگامی که اعلام شد این شام می تواند امسال برگزار شود ،” برخی از تشویق ها “از طرف برگزار کنندگان وجود داشت. (سارا مک میلان / CBC)

در شب کریسمس ، 50 داوطلب غذا را برای شام در تالار کلیسای St. Mary در Souris آماده می کنند ، آشپزهایی که ماسک دارند و در تیم های دو نفره در ایستگاه هایی که دو متر از یکدیگر فاصله دارند کار می کنند.

یک سینک دست شویی اضافی و همچنین ایستگاه های ضدعفونی کننده در سراسر سالن وجود دارد. همه داوطلبان باید از قبل ثبت نام کرده و از طریق پرسشنامه غربالگری COVID-19 مراجعه کنند.

در مورد زایمان های روز کریسمس ، فورد گفت که رانندگانی را از Dingwells Mills به East Point استخدام می کند که هرکدام مسیر خاص خود را داشته باشند.

به جای اینکه همه را زیر یک سقف جمع کنیم ، باید بررسی کنیم که چگونه یک وعده غذایی تهیه کنیم بدون اینکه مردم به ما مراجعه کنند؟– ملوین فورد

داوطلبان یک خط مونتاژ برای بسته بندی وعده های غذایی تشکیل می دهند و آنها را در یک کیسه عایق بندی شده در لابی سالن رها می کنند ، به طوری که هیچ کس مجبور نیست با راننده تماس بگیرد.

“سپس راننده وارد می شود ، اتومبیل خود را برمی دارد [order]، رانندگی کن ، زایمان را انجام بده ، مسیرش تمام شد “، گفت فورد.

فورد گفت که اداره بهداشت عمومی هیچ تغییری در طرحی که وی پیشنهاد داده ، ایجاد نکرده است.

“برنامه ما از ابتدا بسیار دقیق بود زیرا ما می دانیم که همه ما از COVID آگاه بودیم و می خواستیم از خود محافظت کنیم و از مشتریان خود محافظت کنیم.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI