“سیستم استثمار جنسی”: قربانی ادعایی یک تاجر کبکی برای 8 میلیون دلار شکایت کرد

هشدار: این داستان حاوی محتوای گرافیکی است که ممکن است برای برخی خوانندگان آزاردهنده باشد.

قربانی ادعایی یک تاجر برجسته کبک که متهم به بهره‌کشی جنسی از خردسالان و جوانان است، شکایتی را تنظیم کرده و ادعا می‌کند که او را برای نزدیک به 20 سال قربانی کرده و اولین بار در زمانی که زیر 18 سال داشته است، او را برای رابطه جنسی استخدام کرده است.

شرکت حقوقی CaLex مستقر در مونترال روز چهارشنبه شکایتی به ارزش 8 میلیون دلار به نام رابرت میلر، شرکتی که او تأسیس کرد – Future Electronics – دو معاون در شرکت و یک هتل در مرکز شهر مونترال که در آن برخی از روابط جنسی در آن رخ داده است، تنظیم کرد.

این دادخواست می گوید که شاکی به نام AB، قربانی “سیستم برنامه ریزی شده او برای بهره کشی جنسی از دختران خردسال یا اخیراً بالغ” بوده است و او به پول و تجملاتی که گفته می شود به او داده وابسته شده است.

میلر در ماه فوریه از ریاست و مدیرعامل Future Electronics کناره‌گیری کرد تا بر حفظ شهرت خود تمرکز کند، در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او بین سال‌های 1994 تا 2006 به زنان جوان – از جمله برخی از خردسالان – پول نقد، سفرها و هدایای گزاف داده است.

گزارش‌های سی‌بی‌سی و رادیو-کانادا با 10 زن، از جمله شش زن که گفته می‌شود برای سکس پول دریافت می‌کردند، زیر سن قانونی صحبت کردند. پس از پخش گزارش ها، زنان دیگری نیز مطرح شدند. این زنان یک سیستم استخدامی را توصیف کردند که شامل افراد نزدیک به میلر می‌شد و قربانیان در ازای رابطه جنسی با او هدایای گران‌قیمت و پاکت‌های پول نقد دریافت می‌کردند.

میلر این اتهامات را رد کرده است.

دعوای AB نیز ادعاهای مشابهی دارد که در دادگاه مورد بررسی قرار نگرفته است. او می‌گوید که از خانواده‌ای مهاجر و کم‌درآمد بود که توسط یکی از دوستان دبیرستانی به خدمت گرفته شد و او در مورد مبلغ زیادی پولی که از میلر دریافت کرده بود به او گفت. ظاهراً AB برای اولین بار در سال 2001 در هتل ملکه الیزابت در مونترال با میلر رابطه جنسی داشت.

در این دادخواست آمده است: “شاکی که در سنین نوجوانی کامل بود، در آن زمان نه تنها آسیب پذیر بود، بلکه به راحتی تحت تاثیر قرار می گرفت و تحت تاثیر قرار می گرفت.”

در طول سال‌ها، AB با هدایایی از جمله سفر به نیویورک و دیزنی ورلد، یک وسیله نقلیه، لباس‌های لوکس و آپارتمان‌های پولی تجمل شد. این هدایا علاوه بر مبالغی بود که برای روابط جنسی پرداخت شده بود.

او سعی کرد کبک را ترک کند تا زندگی جدیدی برای خود بسازد، اما هر بار پس از قطع کمک مالی میلر به استان باز می‌گشت.

در این دادخواست ادعا شده است: «بنابراین، اگر نگوییم غیرممکن بود، برای شاکی بیرون آمدن از این دور باطل و لذت بردن از زندگی مانند زندگی ای که در دوران جوانی خود داشت، دشوار بود.

میلر از پول و دارایی های مادی برای کنترل احساسات و رفتار شاکی استفاده کرد، دختر جوان آسیب پذیری که احساس لذت خارج از سیستم پاداش که عمداً توسط رابرت میلر مورد سوء استفاده قرار می گرفت، دشوار بود.

تماشا | دختران اطراف رابرت جی میلر:

دختران اطراف رابرت جی میلر

ادعاهایی که یک میلیاردر کانادایی به نوجوانان برای سکس پرداخت می کند.

در دادخواست می گوید که او در سال 2016 ارتباط خود را با میلر قطع کرد. اما در سال 2022، ظاهراً نمایندگان وی پس از اینکه به آنها گفت با سی‌بی‌سی و رادیو-کانادا تماس گرفته‌اند، به او پیشنهاد پول داده‌اند.

این ادعا می‌کند که دو معاون طولانی‌مدت فیوچر الکترونیکس – سام جوزف آبرامز و هلموت لیپمن – به‌عنوان واسطه برای میلر فعالیت می‌کردند. این دو مدیر اجرایی “به طور فعال در فعالیت های شبکه شرکت داشتند و آنها می دانستند یا حداقل باید عواقب مستقیم این فعالیت ها را بر قربانیان می دانستند.”

در این لباس نام هتل ملکه الیزابت نیز آمده است. وکلای AB استدلال می‌کنند که کارمندان یا مدیریت هتل باید می‌دانستند که دختران جوان به طور منظم در سوئیت‌های هتل از میلر بازدید می‌کنند.

AB مجموعاً به دنبال غرامت 1 میلیون دلاری از میلر، آبرامز و لیپمن است. 500000 دلار از آبرامز و لیپمن به عنوان خسارت تنبیهی. 5 میلیون دلار از میلر به عنوان خسارت تنبیهی. و 250000 دلار از هتل.

درخواست‌ها برای اظهار نظر پنجشنبه از نمایندگان Miller، Future Electronics یا هتل برگردانده نشد.

در بیانیه‌های رسانه‌ای گذشته، فیوچر الکترونیکس گفته است که میلر «قاطعانه و شدیداً اتهامات بدخواهانه‌ای را که علیه او مطرح شده است رد می‌کند» و آن‌ها «کاذب و کاملاً بی‌اساس» هستند.

پلیس مونترال در سال 2008 و 2009 اتهامات علیه میلر را بررسی کرد و پرونده ای را به دادستانی استان ارائه کرد. دادستان تأیید کرده است که آنها اتهامات خود را پیگیری نکرده اند.

در ماه فوریه، Consumer Law Group یک شکایت دسته جمعی به نمایندگی از قربانیان ادعایی میلر تنظیم کرد. این شکایت از Miller و Future Electronics نام می برد و 1.5 میلیون دلار خسارت جزایی به ازای هر قربانی ادعایی و همچنین ادعاهای اضافی برای آسیب روانی را طلب می کند.


اگر شما یا شخصی که می شناسید تحت تأثیر خشونت جنسی قرار گرفته اید، کمک از طریق Endingviolencecanada.org در دسترس است.

پشتیبانی رایگان و محرمانه سلامت روان انفرادی توسط متخصصان به صورت 24 ساعته از Wellness Together Canada با تماس با شماره 1-866-585-0445 یا ارسال پیامک WELLNESS به 686868 برای جوانان و 741741 برای بزرگسالان در دسترس است.

اگر در خطر فوری هستید یا از امنیت خود می ترسید، با 911 تماس بگیرید.