سفر خانوادگی به بوستون شامل گشت و گذار – و دویدن در ماراتن است

دوروتی گرگوری و دخترانش در حال برنامه ریزی یک سفر دخترانه به بوستون در آخر هفته آینده هستند، اما این سفر فقط برای خرید، تماشای یک نمایش یا رفتن به یک مهمانی چای نیست.

آنها مناظر زیادی را می بینند، فقط نه از راحتی یک اتوبوس تور یا ریکشا.

آنها با هم در ماراتن تاریخی بوستون خواهند دوید.

این چیزی است که گریگوری 65 ساله می گوید هرگز تصور نمی کرد زمانی که دخترانش دخترانی بودند که در حیاط خانه شان در شارلوت تاون می دویدند.

او گفت: «این حتی در رویاهای من هم نبود.

این سه نفر در میان 14 نفر از PEI خواهند بود که برای 127 امین ماراتن بوستون که برای 17 آوریل برنامه ریزی شده است، ثبت نام کرده اند.

گرگوری و دخترانش قبلاً در ماراتن دویده اند، اما هرگز با هم.

دوندگان از خط شروع برای یکصد و بیست و یکمین دوی ماراتن بوستون در هاپکینتون، ماساچوست، ایالات متحده در 17 آوریل 2017 عبور می کنند.
حدود 30000 نفر برای دویدن در ماراتن بوستون 2023 ثبت نام کرده اند، از جمله 14 نفر از PEI (لیزا هورناک/رویترز)

کری گریگوری و ساندرا کوترو وقتی برای اولین بار در سال 2011 مسیر 42.2 کیلومتری را دوید، مادرشان را از کنار زمین تشویق می کردند. او دوباره در سال 2019 با همسرش دوید.

کری 33 ساله و ساندرا 30 ساله سال گذشته آن را با هم اداره کردند.

حالا امسال، مادرشان، پس از رسیدن به زمان مقدماتی در مین بهار گذشته، کفش‌های کتانی خود را بسته و به آنها ملحق خواهد شد.

من فکر می‌کنم معنی‌دارتر است، حتی اگر با هم در این دوره شرکت نکنید، زیرا می‌دانید که، می‌دانید، خانواده‌تان نیز آنجا هستند.– ساندرا کوترو

کری گفت که این مناسب است زیرا او کسی بود که آنها را به دویدن علاقه مند کرد.

“مامان گفت که می خواهد برای آخرین بار برود زیرا شرایط لازم برای رفتن سخت است و مطمئن نیست که بتواند دوباره برود یا نه، بنابراین او گفت که می خواهد برود و ما گفتیم: “مطمئناً با شما خواهیم رفت.” “

این سه نفر با هم به خط شروع خواهند رفت، اما با رقابت 30000 دونده، احتمالاً تا زمانی که در خط پایان عرق نریزند، یکدیگر را نخواهند دید.

ساندرا که اکتبر گذشته در ماراتن PEI برنده بخش زنان شد، گفت: اما آنها در ذهن یکدیگر خواهند بود.

“فکر می‌کنم این کار معنی‌دارتر است، حتی اگر با هم در کورس دویدن نباشید، می‌دانید که، می‌دانید، خانواده‌تان هم در آنجا هستند، و در خط پایان همه می‌توانند به هم بپیوندند و بدانند که ما با هم این کار را انجام دادیم. “

کری گریگوری، دوروتی گرگوری و ساندرا کوترو.
کری گریگوری، سمت چپ، می‌گوید این سفر چیزی است که برای همیشه به یاد خواهند آورد. (شین راس/زوم)

آنها با اتوبوس در روز جمعه با دیگر دوندگان از Maritimes سفر خواهند کرد. کری گفت که شهر برای آخر هفته مسابقه شلوغ خواهد بود، بنابراین آنها در چند رویداد شرکت خواهند کرد اما سعی می کنند تا قبل از مسابقه دوشنبه بعد تا آنجا که می توانند از پای خود دور بمانند.

یکی از چیزهایی که من در مورد دویدن دوست دارم این است که این تجربه را برای خودمان ایجاد می کنیم و با هم می رویم و این چیزی است که برای همیشه به یاد خواهیم داشت.

خواهران به یکدیگر انگیزه می دهند

کری، یک پرستار ثبت نام شده، قصد دارد ماراتن را در سه ساعت و 20 دقیقه بدود، اما گفت که “به همان اندازه از دیدن دویدن خواهرم و کارهایی که او می تواند انجام دهد، هیجان زده است.”

“من و ساندرا به یکدیگر انگیزه می دهیم. او کمی سریعتر از من است، بنابراین با دیدن او که در حال تمرین و پیشرفت است، می گویم “اوه، بیایید ببینم چه کاری می توانم انجام دهم.” و پس از آن که من سریع تر می شوم، او دوست دارد کمی جلوتر از من بماند، بنابراین باید سریع تر شود.”

ساندرا، یک متخصص تغذیه، امیدوار است بتواند زمان ماراتن 2022 بوستون را 3:11 شکست دهد. او همچنین برای خواهرش تشویق خواهد کرد – تا حدی.

“اگر کسی قرار بود من را شکست دهد، من می‌توانستم او باشد، زیرا می‌دانم که او واقعاً سخت کار می‌کند… اما در عین حال، اگر او در کنار من باشد و ما در پایان مسابقه باشیم، من. من می خواهم تلاش کنم و او را شکست دهم.”

دوروتی، تکنسین تحقیقاتی در کشاورزی و غذای کشاورزی کانادا، اهداف ساده تری دارد.

من از آن لذت خواهم برد، نمی‌خواهم روی یک زمان فشار بیاورم، بنابراین فقط امیدوارم به پایان برسانم.»