ساکنان می گویند که آزمایش شبکه راه آهن جدید مونترال در حال حاضر سر و صدای زیادی ایجاد کرده است

ساعت در راه اندازی رسمی شبکه راه آهن سبک جدید مونترال پایین می آید، و در حالی که بسیاری از مسافران آماده حرکت هستند، ساکنان نزدیک ریل نگران صدایی هستند که در طول اجرای آزمایشی شنیده اند.

از جمله آنها Chantal Alvaer است که گفت: “معمولاً همه قطارها را می شنوم و فکر می کردم این قطار ساکت خواهد بود اما کمی پر سر و صدا است.”

کاندو Alvaer در طبقه 20 در ساختمانی در کنار ریل قطار است. از زمانی که آزمایش شروع شده است، نویز بیشتر است.

آلور گفت که شنیدن سر و صدای زیاد در طول آزمایش ها بسیار نگران کننده است زیرا به زودی واگن ها هر دو دقیقه یکبار عبور می کنند.

او گفت: “ما واقعاً برای مدت طولانی آن را می شنویم زیرا مسافت زیادی است.”

خط Brossard به مرکز شهر باید در بهار امسال راه اندازی شود.

ساخت و ساز از Réseau express metropolitain (REM) بیش از حد انتظار طول کشیده است و تاریخ دقیق افتتاح هنوز اعلام نشده است. پیوند به سواحل جنوبی اولین بخش خواهد بود که باز می شود، اما REM در نهایت از جزیره غربی و فراتر از آن عبور خواهد کرد.

قطارها 20 ساعت در روز فعال خواهند بود. و در ساعات شلوغی به جای دو خودرو، چهار خودرو وجود خواهد داشت.

ژول دوشاستل می گوید قطار صدای خش خش می دهد. او از شنیدن آن 20 ساعت در روز می ترسد.

دوشاستل گفت: “این وحشتناک است. وحشتناک است.”

دوشاستل و همسرش که در کانال زندگی می کنند، بر عهده گرفتند که شکایتی بنویسند.

Duchastel گفت: “REM از اولین بخش خارج می شود و از یک تپه بالا می رود و بسیار بسیار پر سر و صدا است و ما صدا را می شنویم تا زمانی که از Costco عبور کند.”

در بیانیه ای، مقامات REM می گویند که آنها قبلاً اقدامات ملموسی را برای کاهش سر و صدا انجام داده اند، مانند ریل های جوش داده شده و پشتیبانی از بالشتک زیر ریل ها.

Emmanuelle Rouillard-Moreau سخنگوی CDPQ Infra گفت: مدل سازی صدای تجمعی گذرگاه خودرو REM برای یک دوره 24 ساعته، مطابق با چارچوب قانونی موجود، برای تمام مناطق حساس مسیر انجام شده است.

این مدل سازی مناطقی را شناسایی کرد که تحت تأثیر نویز قرار می گیرند.

وی گفت: در این موارد اقدام به اجرای اقدامات کاهشی مانند نصب موانع صوتی کردیم.

در گریفین تاون، او افزود، “ما از وضعیت آگاه هستیم و تیم روابط اجتماعی ما با ساکنان محلی در مورد سر و صدای ماشین های عبوری در تماس بوده است.”

Rouillard-Moreau توضیح داد که پس از شنیدن صحبت های ساکنان، یک کمپین اندازه گیری نویز راه اندازی خواهد شد.

او گفت: “این کمپین جدید داده های بیشتری را ارائه می دهد که به ما امکان می دهد تصویری از وضعیت مربوط به عبور خودروها ترسیم کنیم.” سپس می‌توانیم بسته به نتایج به‌دست‌آمده، تعیین کنیم که آیا اقدامات بیشتری باید انجام شود یا خیر.