ساخت‌های مدولار، چند واحدی: Habitat for Humanity رویکردهای جدیدی را در نظر می‌گیرد

با بدتر شدن بحران مسکن در PEI و ادامه کمبود نیروی کار، هبیتات برای بشریت در حال کار بر روی رویکردهای جدید برای تهیه خانه برای خانواده های شریک خود است.

Habitat یک موسسه خیریه است که جوامع را گرد هم می آورد تا برای افرادی که به آنها نیاز دارند خانه بسازند.

این گروه در حال حاضر بر روی چهار ساختمان مدولار در شرق PEI، دو در جورج تاون و دو در سوریس کار می کنند. خانه های مدولار تکه تکه از یک کارخانه وارد می شوند. اتاق های تکمیل شده به هم متصل شده و به خدمات ساخت خانه متصل می شوند.

ساختمان‌های مدولار به خانه‌ها اجازه می‌دهند سریع‌تر گرد هم بیایند و برای تکمیل به نیروی کار ماهر کمتری نیاز دارند که کمبود آن وجود دارد. اما همچنین مشکلات خاصی را برای هابیتات ایجاد می کند.

زمین پاکسازی بولدوزر در PEI
یک بولدوزر ساختمانی را برای Habitat for Humanity در هرینگتون پاکسازی می کند. خانه سازی به نیروی کار ماهر زیادی نیاز دارد و هابیتات در تلاش است تا با روش های جدید ساخت این نیاز را کاهش دهد. (زیستگاه برای بشریت)

Pam Montgomery، مدیر عامل Habitat for Humanity PEI گفت: “چالش برای ما این است که چگونه با جامعه و داوطلبان در هنگام تغییر شکل ساختمان تعامل کنیم.”

“به طور سنتی، گروه‌هایی که با ما داوطلب می‌شوند و افرادی که با ما داوطلب می‌شوند، خواهان آن نوع تجربه‌ای هستند که دست به دست می‌شوند و می‌خواهند سقف را بالا ببرند، و ارائه آن برای ما دشوارتر شده است.”

این سختی فقط به خاطر ساخت ماژولار نیست. قوانین ساختمان فدرال، دستورالعمل‌های کارآیی جدید، و الزامات بیمه برای ایمنی، همگی با هم ترکیب شده‌اند تا ساختمان با کار داوطلبانه را پیچیده‌تر کنند.

به دنبال تجربه چهار ساخت ماژولار فعلی، هابیتات با تامین کننده خود برای ارائه ماژول های کمتر تکمیل شده کار می کند، که می تواند فرصت های بیشتری را برای خانواده های شریک و اعضای جامعه برای کار بر روی ساخت فراهم کند.

هابیتات همچنین روی دو ساختمان سنتی در هرینگتون، شمال شارلوت تاون کار می کند.

مونتگومری گفت: پس از تعطیلی تقریباً در طول همه‌گیری، ساختن دوباره عالی است.

راه هایی برای ساختن بیشتر

هابیتات در حال تجدید نظر در استراتژی سنتی خود برای ساخت خانه های تک خانواده است.

مونتگومری می‌گوید: «ما می‌دانیم که برای افزایش تأثیرمان چه کاری باید انجام دهیم، این است که ببینیم چگونه می‌توانیم بیشتر بسازیم: ساختمان‌های با تراکم بالا یا چند واحدی».

“این می تواند خانه های شهری باشد، می تواند واحدهای کاندو باشد، می تواند چیزی شبیه به آن باشد، زیرا ما می دانیم که این چیزی است که جوامع به آن نیاز دارند.”

برنامه ریزی برای این استراتژی هنوز در مراحل اولیه است، بنابراین نمی توان دقیقاً گفت که چگونه می تواند باشد، اما هدف همچنان این است که خانواده ها صاحب خانه خود شوند.

دور نگه داشتن بیشتر از محل های دفن زباله

ReStore هابیتات ماه گذشته خدمات جدیدی را با هدف صرفه جویی در کابینت آشپزخانه و سایر وسایل خانه در طول بازسازی آغاز کرد.

مونتگومری گفت: «بنابراین، برای مثال، اگر به دنبال بازسازی آشپزخانه خود هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و ما وارد می‌شویم و کمدهای شما را بیرون می‌آوریم، آن‌ها را می‌گیریم و یک رسید مالیاتی برای آن کمک مالی به ReStore ما به شما ارائه می‌کنیم.

این به پیمانکار شما اجازه می‌دهد بدون اینکه ابتدا کار تخریب را انجام دهد وارد آنجا شود و روند را تسریع می‌کند.

ReStore در شارلوت تاون سال‌هاست که مصالح ساختمانی، مبلمان و لوازم قابل استفاده مجدد را جمع‌آوری می‌کند و جایگزین‌های ارزان قیمتی برای مشتریان فراهم می‌کند و مواد را از محل‌های دفن زباله منحرف می‌کند. سال گذشته ReStore حدود 345 تن مواد را از محل های دفن زباله PEI منحرف کرد.