رویداد کشیدن PEI دارای پایان کتاب داستان است

یک درگ کوئین که داستان هایی درباره پذیرش و ازدواج همجنس گرایان برای حدود 100 نفر – از جمله 60 کودک – در تئاتری در روستایی PEI می خواند، روز شنبه گفت که حمایت جامعه علیرغم نفرت آنلاین که باعث شد اجرای اصلی اجرا شود “شگفت انگیز” بوده است. به تعویق افتاد.

Tanner MacKinnon با یک کلاه گیس صورتی با رژ لب و تاج همسان در نقش Lady Fefe Fierce.

مک کینون گفت که مردم حق دارند نظرات خود را داشته باشند، اما “عشق بزرگتر از نفرت است.”

برای بچه‌هایی که ممکن است LGBTQ باشند، یا بچه‌هایی که نیستند، مهم است که از این موضوع آگاه باشند و بتوانند هم از خودشان و هم از هرکس دیگری که می‌شناسند که بخشی از آن جامعه است، بپذیرند و حمایت کنند. می تواند عشق داشته باشد و ببیند که این یک چیز عادی است و برای اینکه یک فرد شگفت انگیز باشی، لازم نیست یک جعبه خاص داشته باشی.”

هیچ نشانه ای از معترضان در خارج از خانه کینگز در جورج تاون در روز شنبه وجود نداشت، فقط نمایشگرهای رنگارنگ شامل کیک های کوچک با یخ رنگین کمان بود.

Trey Yeo که در نقش Treyla Parktrash اجرا می کند.
تری یئو در ماه فوریه پس از تجربه نفرت آنلاین از اجرای برنامه کنار کشید. (تونی دیویس/سی بی سی)

برخی از بچه ها با مک کینون سلفی گرفتند.

این صحنه برای Trey Yeo، که قرار بود در فوریه استوری تایم درگ را اجرا کند، اما پس از احساس ناخوشایند منفی آنلاین، تعظیم کرد. او گفت که اکنون می خواهد بخشی از رویدادهای آینده باشد.

یو گفت: “شما می توانید شادی را در اتاق احساس کنید.”

یئو از هر کسی که با درگ استوری تایم مشکل دارد دعوت کرد تا خودشان شاهد آن باشند. آنها ممکن است فرصتی پیدا کنند.

کاترین اوبراین، مدیر اجرایی موقت Kings Playhouse.
کاترین اوبراین، مدیر اجرایی موقت کینگز پلی هاوس، می گوید برای بچه ها مهم است که بدانند ازدواج همجنس گرایان عادی است. (تونی دیویس/سی بی سی)

کاترین اوبراین، مدیر اجرایی موقت Kings Playhouse، گفت که این رویداد به قدری خوب پیش رفت که برنامه‌هایی برای میزبانی دیگران وجود دارد.

او معتقد نیست که بچه ها برای شنیدن داستان هایی در مورد “عشق و بیان” و اشکال مختلف آن بسیار کوچک هستند.

اوبراین گفت: «بچه هایی هستند که والدینی همجنس دارند. “این کاملا طبیعی است. ما باید مطمئن شویم که بچه ها می دانند که این طبیعی است و در مورد آن احساس بسیار خوبی دارند.”