روزهای اولیه در بیچ پوینت خدمه را نسبت به فصل خوشبین می بیند

ماهیگیران خرچنگ در امتداد سواحل جنوبی جزیره پرنس ادوارد صبح روز چهارشنبه بیدار بودند تا تله های خود را در آب برای اولین روز فصل بهار بیابند – و همه قبول دارند که آب و هوا نمی توانست دلپذیرتر از این باشد.

تاپر هریس که از ساحل بیچ پوینت هارف ماهیگیری می کند، در حالی که به سرعت در حال جمع کردن بار دوم از تله ها بود، گفت: “صبح زیبا. نمی توان صبحی بهتر از این خواست: آرامش صاف، آفتاب طلوع، بدون مه.” قایق درست قبل از ساعت 6:30 صبح

او افزود: “خوب است که سهام خود را به پایین ترین سطح برسانید.” “دنده بسیار بسته است، بنابراین خوب است که اولین بار را پایین بیاورید و می توانید انتخاب کنید و نقاط کوچک خود را برای چند بار بعدی پیدا کنید.”

هریس در مورد شروع زودتر از حد معمول فصل برای Lobster Fishing Area 26A بی طرف بود و گفت: “من با شروع سنتی خوب هستم، اما همین که هست.”

کاپیتان Mindy O'Donnell در لبه یک اسکله ایستاده است.
کاپیتان Mindy O’Donnell سال گذشته گواهینامه خود را خرید و می‌گوید که خوشحال است که برای دومین سال خود در خارج از خانه حضور دارد. (نیکولا مک‌لئود/سی‌بی‌سی)

برخی از ماهیگیران نگران این بودند که طوفان پس از استوایی فیونا ممکن است با جابجایی شن و ماسه در اطراف مناطق کم عمق ایجاد کرده باشد، اما هریس نه.

او گفت: “معمولاً در فصل زمستان، به هر حال قسمت پایین حرکت می کند. توفان های زمستانی و مواردی از این قبیل را دریافت می کنید. بنابراین، من فکر نمی کنم این روی خرچنگ های ما تأثیر بگذارد.”

هریس در مورد قایق‌هایی که در خارج از بیچ پوینت ماهیگیری می‌کنند، گفت: “ما خوش شانس هستیم که یک اسکله داریم. و خسارت زیادی به جز درختان در اینجا وارد نشده است.”

منتظر قیمت

کاترین بیتون نیز در سواحل جنوبی ماهیگیری می کند و در روز غروب امیدوار بود صبح پنجشنبه اولین بار خرچنگ سال خود را به زمین بفرستد.

او گفت: “ما قیمت خوبی می شنویم، اما حدس می زنم که وقتی اولین صید خود را بگیریم، خواهیم فهمید.”

ماهیگیری پشت قایق ماهیگیری اش.
فرانسیس مک کنزی که از قایق خود به نام «جسیکا و جیکوب» از ساحل بیچ پوینت هارف ماهیگیری می کند، می گوید: امسال گرفتن طعمه چندان دشوار نیست. (ریک گیبز/سی بی سی)

جف گادت کاپیتان Gaudet Enough است. او صبح چهارشنبه دو بار برای ایجاد تله‌ها انجام داد و همچنین نسبت به قیمتی که خریداران و پردازنده‌ها برای اولین صید خود به خدمه ارائه می‌دهند خوشبین است.

او گفت: «فکر می‌کنم خوب باشد.

در دسترس بودن طعمه مشکلی نیست

Mindy O’Donnell مجوز خرچنگ خود را سال گذشته خرید. او گفت که از اینکه دومین سال خود را به عنوان کاپیتان ماهیگیری آغاز می کند، هم هیجان زده و هم عصبی است.

او گفت: به امید وجود خرچنگ.

فرانسیس مک‌کنزی که از قایق خود به نام جسیکا و جیکوب ماهیگیری می‌کند، گفت: امسال گرفتن طعمه چندان دشوار نیست.

مکنزی گفت: “من تعدادی از سال گذشته خریداری کرده بودم. چیزهای تازه ای در پردازنده وجود دارد. تا کنون به نظر می رسد که فصل خوبی برای طعمه باشد.”

وی افزود که هوا برای صبح روز پنجشنبه که انتظار دارد اولین فرود خود را داشته باشد، خوب به نظر می رسد.

ماهیگیری در اسکله بیچ پوینت با انبوهی از تله های خرچنگ پشت سرش.
ماهیگیر لوکاس هاروی می‌گوید: «من لایروبی را در اطراف ندیده‌ام، اما در جایی که به آن نیاز دارد، آن‌ها در آنجا هستند. (ریک گیبز/سی بی سی)

لوکاس هاروی برای اولین بار در حال ماهیگیری از ساحل بیچ پوینت است.

او گفت: “به نظر می رسد همه چیز خوب و ایمن و بدون مشکل پیش می رود.”

هاروی شنیده بود که مقداری ماسه به دلیل فیونا در سایر نقاط جزیره به هم زده شده است.

“مردم زیادی در حال لایروبی هستند. ما روز قبل در دریاچه شمالی بودیم. لایروبی مثل خفاش از جهنم بیرون می رفت… من لایروبی را در این اطراف ندیده ام، اما جایی که به آن نیاز دارد، آنها در آنجا هستند. ” او گفت.