ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

این ردیاب به آسانی زیر و یا به بدنه هر خودرویی نصب شده و مکان آن را لحظه به لحظه برای کاربر میفرستد. جی پی اس GPS مگنتی جایگزین کاربر پسند و مناسبی برای سایر دستگاه های ردیاب موجود در بازار هستند و تا زمانی که به درستی نصب شده باشند ، می توانید بلافاصله ردیابی مکان عزیزان ، وسایل نقلیه و دارایی خود را شروع کنید. شارژ ردیاب مغناطیسی نیز بسیار آسان است ، می توانید به سادگی دستگاه را برداشته و پس از شارژ کامل مجدداً آن را وصل کنید.

جی پی اس مغناطیسی کوچک و شنوددار IR180 به صرف ابعاد مناسب، کیفیت بالا در طراحی و دقت بالا در ردیابی انتخاب مناسبی برای ناوگان خودروهای نظامی و محموله های با ارزش نیز هست. معمولا سه دسته افراد مشتاق استفاده از جی پی اس غیر نصبی هستند . ردیاب آهن ربایی به دلیل طراحی خاص و باکیفیتی که دارد بیشتر به عنوان یک ردیاب پلیسی نظامی شناخته می شود، اما برای تمام خودروهای سواری و سنگین قابلیت استفاده دارد.

این ردیاب دارای شنود آنلاین می باشد. ردیاب شنوددار IR180 دارای امکانات مناسبی است و داشتن امکانات خاص در افزایش قیمت ردیاب تاثیر قابل توجهی داشته است. دارای استاندارد IP65 ، که امکان کار کردن دستگاه در شرایط بد جوی را فراهم می کند. همچنین اگر در خانه و محل کار پارکینگ ندارید یا میخواهید برای موتورسیکلت، دوچرخه یا اسکوتر خود ردیاب مخفی استفاده کنید، چی پی اس GM2500 بهترین گزینه ردیاب آهنربایی خودرو اصفهان برای شما است. ردیاب مگنتی خودرو ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی با چه سیم کارتی کار میکند؟ همچنین این مدل ردیاب به دلیل نصب آسان و مغناطیسی بودن، کاربردهای بیشتری دارد.

ردیاب مغناطیسی IR180 با قابلیت شنود و سیستم های پیشرفته موقعیت یابی را بایدبهترین جی پی اس خودرو و ردیاب جاسوسی موجود در بازار دانست. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما در انتخاب جی پی اس مناسب هستند. در ادامه با ما همراه باشید . در ادامه مهم ترین مشخصات فنی این محصول را با شما در میان می گذاریم تا اطلاعات جامع تری نسبت به این محصول داشته باشید. این ردیاب آهنربایی خودرو می تواند تمامی دغدغه های امنیتی مالکان اتومبیل ها و موتورسیکلت ها را برطرف کند. سیستم شنود این محصول کیفیت بالایی دارد و با توجه به جاگذاری دستگاه در زیر ماشین توانایی مخابره باکیفیت صدا را برای مالک خودرو و یا موتور سیکلت ایجاد می کند.