ردیاب آهنربایی خودرو

2 عدد باتری لیتیومی با ظرفیت 1000 میلی آمپر که می توانند انرژی دستگاه را برای حداکثر 24 ساعت استفاده پشتیبانی کنند. کاربری دیگر این دستگاه، ردیاب مگنتی یا ردیاب آهنربایی است که با استفاده از آهنربای قوی تعبیه شده در پشت ردیاب این امکان فراهم بوده تا در مواقع ضروری و فوری با چسباندن ردیاب آهنربایی به شیء فلزی مورد نظر بتوانید آن را ردیابی و صدای اطراف آن را شنود کنید.

این ردیاب قابلیت ردیابی انواع خودرو اعم از خودروهای سنگین و سبک و ردیابی موتورسیکلت را ردیاب آهنربایی دیجی کالا دارد. همچنین والدین فرزندان نوجوان می توانند به بهترین نحو از این ردیاب های استاندارد استفاده نمایند. در حال حاضر در بازار برند های مختلفی از انواع ردیاب آهنربایی مخصوص خودرو عرضه شده که از تنوع در کیفیت برخوردار است. جی پی اس آهنربایی خودرو (یک سال شارژ) یکی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین محصولات بوده که بدون نیاز به سیم کشی و نصب و توسط 8 آهنربایی پرقدرت خود زیر ماشین (یا بدنه فلزی هر چیزی ) چسبیده و مکان آن را لحظه به لحظه توسط اپلیکیشن مخصوص ردیابی می کند.این ردیاب آهنربایی با قابلیت شنود دارای باطری پر قدرت 30 هزار میلی آمپری بوده و بدون نیاز به شارژ تا یکسال کار میکند.

همچنین شخصی سازی اپلیکیشن امکان ردیابی چندین خودرو را همزمان ممکن می کند. ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی ویژگی و امکانات متفاوتی دارند و بزرگترین تفاوت این نوع ردیاب ها این است که در ردیاب های نصبی بیست دقیقه زمان برای سیم کشی خودرو لازم هست در صورتی که ردیاب آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارد و همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید همزمان در جاهای دیگر نیز استفاده کنید. 4. نمایشگاه های اجاره ماشین.

این امکانات شرایط استفاده را برای موسسات حمل و نقل و اجاره خودرو راحت کرده است. امکانات جی پی اس آهنربایی خودرو چیست؟ قابلیت تعریف چند کاربر نیز از امکانات قابل توجه آن است. موقعیت یاب آی آر 1500 بهترین و کامل ترین نوع از ردیاب هایی است که در بازار داخلی وجود دارد. برای راه اندازی این مکان یاب تنها نیاز به نصب یک سیمکارت درون محصول دارید و خوشبختانه با تمام اپراتور های داخلی سازگار است. ردیاب و جی پی اس آهنربایی TP122 یکی از پرفروش ترین ردیاب های بازار ایران با نگهداری شارژ بالا است. ردیاب آهنربایی نظامی آی آر 1500 بهترین و کاملترین نوع از ردیابهایی است که در بازار داخلی وجود دارد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ردیاب آهنربایی خودرو دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.