راه اندازی خدمات کشتی گسترده برای جزایر تانکوک در اواخر سال آینده انتظار می رود

راه اندازی یک سرویس توسعه یافته در یک کشتی جدید و بزرگتر به جزایر تانکوک تا تکمیل یک اسکله و تاسیسات جدید در بلاندفورد، NS که در پاییز 2024 انتظار می رود، آغاز نمی شود.

کشتی جدید که در حال حاضر در کارخانه کشتی سازی AF Theriault and Son در رودخانه متقان در حال ساخت است، انتظار می رود اوایل تابستان همان سال آماده شود. تا زمانی که خانه جدیدش در سرزمین اصلی آماده نشود، به بهره برداری نخواهد رسید.

کیم ماسلند، وزیر فواید عمومی نوا اسکوشیا، روز پنجشنبه با اذعان به مشکلاتی که در این راه وجود دارد، گفت که این پروژه به خوبی در مسیر تکمیل است.

“ما می دانیم که این برای ساکنان ساکن آنجا و بازدیدکنندگان بسیار مهم است و ما در حال کار بر روی این پروژه هستیم و من واقعاً برای دیدن پایان آن هیجان زده هستم.”

مردم در داخل یک ساختمان بزرگ کار می کنند که داربست در پیش زمینه قابل مشاهده است.
یک کشتی جدید جزیره Tancook در کارخانه کشتی سازی AF Theriault and Son در Meteghan، NS در حال ساخت است. (دولت نوا اسکوشیا/EYE Marine)

هنگامی که کشتی در نوامبر 2020 اعلام شد، دولت لیبرال آن روز تکمیل آن در سال 2022 را پیش بینی کرد.

این استان مناقصه کشتی سازی 10.6 میلیون دلاری را برای کشتی 53 متری در فوریه 2021 اعطا کرد، اما به گفته استان، زمانی که بیماری همه گیر کمبود نیرو و مواد را ایجاد کرد، حیاط با تاخیر مواجه شد.

مکانی که در ابتدا برای اسکله جدید بلاندفورد انتخاب شده بود نیز نیاز به تغییر داشت زیرا ساخت و ساز می تواند به علف مارماهی مجاور آسیب برساند یا از بین ببرد.

ماسلند گفت: “ما از نزدیک با DFO کار می کنیم و مشتاقانه منتظر پیشبرد این پروژه هستیم، همانطور که به انجام آن ادامه داده ایم.”

مردم در داخل یک ساختمان بزرگ کار می کنند
عرشه کشتی جدید جزیره تانکوک. (دولت نوا اسکوشیا/EYE Marine)

اسکله ها در جزیره بزرگ تانکوک و جزیره تانکوک کوچک باید بازسازی شوند تا یک کشتی بزرگتر را در خود جای دهند.

ماسلند گفت که تمرکز ابتدا بر روی اسکله بیگ تانکوک خواهد بود.

مسلند گفت: «ما با آن سرویس کشتی به اسکله بلاندفورد-بیگ تانکوک شروع خواهیم کرد. “ما به نوعی … روشی برای تردد دیگران از اسکله لیتل تانکوک نگاه خواهیم کرد.”

او گفت که انتظار می‌رود اسکله لیتل تانکوک در سال 2025 تکمیل شود.

جابجایی از بندر اصلی فعلی در چستر به بلندفورد، اگرچه محبوبیت جهانی ندارد، زمان کشتیرانی را از حدود 50 دقیقه به نیم ساعت کاهش می دهد.

جایگزینی ویلیام جی ارنست با یک کشتی بزرگتر و قدرتمندتر همچنین به استان این امکان را می دهد که تعداد گذرگاه ها را دو یا سه برابر کند. خدمات در حال حاضر چهار بار در روز ارائه می شود.

کشتی جدید همچنین می‌تواند کامیون‌های بزرگ‌تر را حمل کند و تحویل نفت گرمایش، مصالح ساختمانی و سایر اقلام بزرگ‌تر را آسان‌تر می‌کند.