رانندگی به مونترال قدیمی یا مرکز شهر؟ تا ساعت 11 شب برای پرداخت بیشتر و خوراک سنج آماده شوید

شان مایکل مک کافری صاحب یک میخانه در مونترال اولد است، اما پس از اینکه توانست کسب و کار خود را در طول همه گیری همه گیر حفظ کند، می گوید که با قوانین جدید پارکینگ شهر، کار سخت تر می شود.

مونترال قدیم از جمله مناطقی است که رانندگان باید تا ساعت 11 شب هزینه پارکینگ کنار خیابان را بپردازند و هزینه آن بیشتر است.

مک کافری، مالک Pub Wolf and Workman می گوید: «افراد بیشتری تمایل دارند فقط به جایی نزدیک تر به خانه خود بروند.

“این چند سال پیچیده بوده است، پس چرا به طور کلی کار را برای صاحبان مشاغل سخت تر کنیم؟”

به گفته سخنگوی کارلا دووال، مونترال در حال کار برای توسعه روش های جایگزین حمل و نقل برای بهبود تحرک در شهر است.

او در ایمیلی گفت: “این قیمت گذاری جدید در دسترس بودن مکان ها را افزایش می دهد و تحرک را در مرکز شهر بهبود می بخشد.”

“برخی از بخش ها نیز در حال تجدید نظر در سیاست های مدیریت مجوز پارکینگ خود هستند تا مردم را تشویق کنند که به ظرفیت محله احترام بگذارند.”

خیابان در مونترال
پارکینگ در مونترال قدیم تقریباً همیشه کمیاب است، و یکی از صاحبان مشاغل محلی مشکوک است که افزایش قیمت و افزایش ساعت پرداخت، چرخش را تشویق نمی‌کند. (هنیا اولد هامو/CBC)

در حال حاضر نرخ 4 دلار در ساعت در مونترال قدیم است. دووال نگفت که افزایش نرخ چقدر خواهد بود. مال شهر Agence de mobilité بادواماو گفت، که پارکینگ را مدیریت می کند، “همه چیز را در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد کرد.”

دووال گفت که دریافت کرایه پارکینگ تا ساعت 11 شب با ساعات کاری بارها، رستوران ها و سایر جاذبه ها سازگارتر است.

او گفت: «این بازه های زمانی جدید چرخش فضاهای پارکینگ در خیابان را تضمین می کند.

او گفت که نرخ جدید افزایش می‌یابد و ساعات طولانی‌تر پارکینگ در حال حاضر مونترال قدیمی و مرکز شهر را هدف قرار می‌دهد، اما گسترش آن به مناطق دیگر در حال مطالعه است.

تابلوهای جدید پارکینگ در حال حاضر نصب شده اند اما هنوز اجرایی نشده اند. بنابراین حتی اگر مردم سعی کنند تا ساعت 11 شب پرداخت کنند، کنتورها فعلا به آنها اجازه نمی دهند.

نه چندان دور از میخانه مک کافری، The Coldroom قرار دارد. کوین دمرز، صاحب کوکتل بار، گفت که حمل و نقل عمومی در تمام طول شب در دسترس نیست و او به ویژه نگران کارکنانی است که تا ساعت 3 صبح کار می کنند.

او گفت بسیاری از آنها چاره ای ندارند جز اینکه به ماشین های خود تکیه کنند تا در شب به خانه برسند.

مردی در خیابان
مالک Coldroom، کوین دمرز، می‌گوید وسایل حمل‌ونقل عمومی کافی برای کارمندانش وجود ندارد که پس از بسته شدن در ساعت 3 صبح به خانه برسند. (هنیا اولد هامو/CBC)

دمرز گفت وقتی مردم در مونترال قدیمی جای پارک پیدا کنند، حرکت نمی کنند. او گفت که افزایش قیمت و افزایش ساعات کاری باعث افزایش چرخش پارکینگ نمی شود.

در مورد مک کافری، او گفت که شهر باید برای تشویق مردم به بازدید از شهر بیشتر تلاش کند و افزودن قوانین بیشتر پارکینگ راهی برای انجام این کار نیست.

او گفت: “باید چند روز آزاد باشد. حداقل شنبه ها، یکشنبه ها.” “این قطعا می تواند کمک کند.”