رانندگان مونترال که این آخر هفته به مرکز شهر می روند، به صبر نیاز دارند

رانندگان در منطقه مونترال ممکن است این آخر هفته در رفت و آمد دشوارتری در مرکز شهر و اطراف آن باشند، زیرا تعمیرات اساسی که نیازمند بسته شدن چندین شریان جاده ای در شهر است. در اینجا چیزی است که باید قبل از خروج بدانید.

مسیر 136

هر خط در مسیر 136 در هر دو جهت بسته خواهد شد. وزارت حمل و نقل کبک گفت که این بسته شدن برای نصب یک سازه فولادی در بخش مرکزی پل روگذر بلوار سنت لوران ضروری است.

خطوط به سمت غرب بین خیابان پانه و ورودی از خیابان لوسین ال آلیر بین جمعه در ساعت 11 شب تا روز دوشنبه در ساعت 5 صبح به طور کامل بسته خواهد شد. ترافیک به خیابان ویگر و خیابان سنت آنتوان منحرف خواهد شد.

در سمت شرق، خطوط بین خروجی که به پل ویکتوریا، بلوار روبرت-بوراسا و خیابان د لا مونتان و ورودی از خیابان آتاتاکن منتهی می‌شود، کاملاً بسته خواهد شد. این تعطیلی از جمعه ساعت 23:30 تا دوشنبه ساعت 5 صبح ادامه خواهد داشت

برای خطوط به سمت شرق، ترافیک به خیابان های سنت ژاک و سنت آنتوان منحرف خواهد شد.

رمپ های دسترسی منتهی به این مناطق 30 دقیقه قبل از بسته شدن مسدود خواهند شد.

رانندگانی که از بزرگراه 20 برای حرکت به مرکز شهر استفاده می کنند به بزرگراه 15 جنوبی و بزرگراه 10 منحرف خواهند شد. افرادی که از طریق بزرگراه 15 شمالی به مرکز شهر حرکت می کنند به سمت بزرگراه های 20 و 10 و همچنین بزرگراه 15 جنوبی و تقاطع انگرینیون هدایت خواهند شد.

برای افرادی که در جزیره غربی مونترال زندگی می کنند، بخشی از بزرگراه 40 به شرق بین بلوار مورگان در Baie-D’Urfé و بلوار سنت چارلز در Kirkland از شنبه تا دسامبر بسته خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه جلوگیری از گرفتار شدن در ترافیک می توانید مشورت کنید کبک 511.