ده ها پرستار به مراقبت های بهداشتی NS بازگشتند تا از مشوق 10 هزار دلاری استفاده کنند

از زمانی که دولت استانی در ماه مارس 10000 دلار تشویقی برای انجام این کار اعلام کرد، ده‌ها پرستار موافقت کرده‌اند که در سیستم مراقبت‌های بهداشتی تحت فشار نوا اسکوشیا به کار بازگردند.

این استان در خبرنامه ای اعلام کرد که 148 پرستار بازنشسته، غیررسمی و مسافرتی پست های ثابت را پذیرفته اند. این بدان معناست که آنها حداقل به مدت دو سال در سیستم مراقبت های بهداشتی با بودجه عمومی کار خواهند کرد.

میشل تامپسون وزیر بهداشت و سلامت در این بیانیه گفت: “ما با پرستاران صریح بوده ایم – ما به شما نیاز داریم و می خواهیم با شما کار کنیم.”

در این بیانیه آمده است که این پرستاران بازگشته بیش از 270,000 ساعت در سال مراقبت مستقیم برای ده ها هزار بیمار در استان خواهند داشت. سی و چهار پست “سخت پر کردن”، که برای حداقل 90 روز پست شده اند، اکنون پرسنل شده اند.

اگر پرستار پستی کمتر از تمام وقت داشته باشد، واجد شرایط دریافت بخشی از پاداش خواهد بود. به عنوان مثال، پرستاری که موقعیت 50 درصدی داشته باشد، نیمی از پاداش را دریافت می کند.

در این بیانیه آمده است که دولت همچنین به همه پرستاران فارغ التحصیل در نوا اسکوشیا شغل پیشنهاد داده و 200 صندلی در دانشکده های پرستاری در این استان اضافه کرده است.