در میان هزینه های بالای زندگی، اپراتورهای گردشگری PEI به فصل شلوغ امیدوار هستند

اپراتورهای گردشگری PEI می گویند که رزروها امسال قوی هستند، اما مطمئن نیستند که افزایش هزینه های زندگی چگونه بر میزان هزینه گردشگران در جزیره تأثیر می گذارد.

کورین کلمنس، مدیر عامل انجمن صنعت گردشگری جزیره پرنس ادوارد، گفت: «از نظر بازدید، به نظر نمی‌رسد که این ارقام هنوز تحت تأثیر تورم باشند.

او از اپراتورها شنیده است که رزروها امسال “بسیار قوی” هستند.

کلمنس می‌گوید: «مردم ممکن است همچنان تصمیم به سفر بگیرند، اما شاید کمی کمتر برای تورها، تجربه‌ها و خرید در حین سفر خرج کنند.»

او گفت که بسیاری از مشاغل در PEI، مانند سایر بخش‌های کشور، برای مقابله با افزایش هزینه‌ها برای مواردی مانند دستمزد و لوازم، باید هزینه بیشتری بپردازند، بنابراین گردشگران ممکن است مجبور به پرداخت بیشتر باشند.

آندره و ژینت بوراسا در Cavendish PEI نشان داده شده اند، که از کبک بازدید می کنند.
آندره و ژینت بوراسا ده ها بار به PEI آمده اند. آنها می گویند ممکن است کمی کمتر بیرون غذا بخورند، اما مصمم هستند که از تعطیلات خود لذت ببرند. (لورا میدر/CBC)

کلمنس گفت: “من فکر می کنم که در حال حاضر در هر صنعتی واقعاً قابل انتظار است.”

در منطقه کاوندیش، فعالیت‌های روز دوشنبه افزایش قابل توجهی داشت و گردشگران و مردم محلی به برخی از فروشگاه‌هایی که به‌منظور شروع فصل افتتاح شده بودند، آمدند.

آندره بوراسا و همسرش به مدت یک هفته از کبک به دیدن می آیند. او گفت زمانی که آنها برای تعطیلات برنامه ریزی می کردند کمی بیشتر به هزینه ها فکر می کردند، اما اکنون که اینجا هستند می خواهند از خود لذت ببرند.

او گفت: “این چیزی را تغییر نمی دهد.”

آن‌ها سال‌هاست که از PEI بازدید می‌کنند و قصد دارند دوباره در ژوئیه بازگردند. می گویند برای «جزیره درمانی» آمده اند تا از سرعت زندگی شهری دور شوند.

او گفت: «ما همه جزیره، جزیره نشینان را دوست داریم.

مشتریان در یکی از فروشگاه های کاوندیش به لباس و سوغاتی نگاه می کنند.
مردم در روز ویکتوریا از یک فروشگاه لباس و سوغاتی در کاوندیش عبور می کنند. (لورا میدر/CBC)

جان الوین از انتاریو بازدید می کرد. او گفت که چهار سال است که می خواهد به PEI بیاید و خوشحال است که بالاخره به جزیره می رسد.

او گفت: «اگر قرار است به تعطیلات بروید، بدون در نظر گرفتن هزینه آن، به تعطیلات خواهید رفت.

شروع زودهنگام فصل

متیو جلی، رئیس گروه تفریحی دریایی، که مالک و اداره کننده چندین ملک در منطقه کاوندیش است، گفت که به نظر می رسد سال 2023 فصل شلوغی خواهد بود.

جیلی گفت: “ما شروع به باز کردن برخی از جاذبه های خود مانند مینی گلف، برچسب لیزری و گاری های خود کرده ایم تا به مردم اجازه دهیم این آخر هفته بیرون بیایند و کمی سرگرم شوند.”

او گفت که قطعاً در این زمان از سال ترافیک بیشتری در منطقه کاوندیش وجود دارد زیرا مردم شروع به بازدید می کنند و مردم محلی نیز با تریلرهای خود به اردوگاه ها می روند.

خانواده ای در کاوندیش مینی گلف بازی می کنند.
چندین جاذبه در کاوندیش باز بود، از جمله این زمین مینی گلف. (لورا میدر/CBC)

جیلی گفت که صنعت گردشگری انعطاف پذیر است و مردم می خواهند از آنجا خارج شوند و تعطیلات و تفریح ​​داشته باشند.

او گفت که آنها شاهد کاهش گردشگران در سال گذشته نبودند. او معتقد است که وضعیت اقتصادی کانادا در حال حاضر کمی با ثبات تر است.

جیلی گفت: «مردم تصمیمات و تغییراتی را که باید اتخاذ کنند، می‌گیرند، اما من فکر می‌کنم چالش اپراتورها ارائه ارزش مناسب برای پول و رقابت برای آن دلار است.