در صورت رأی مخالفان از بودجه سرمایه ، انتخابات نگران کننده پادشاه ممکن است آغاز شود

نخست وزیر PEI ، دنیس کینگ ، روز جمعه نگرانی هایی را در مورد تصویب یا عدم تصویب بودجه سرمایه ای خود ابراز کرد – اگر این اتفاق نیفتد ، رأی عدم اعتماد به دولت است که باعث انتخابات می شود.

کینگ می گوید که برای تصویب بودجه از حمایت مخالفان می خواهد ، اما گفت که لحن بحث و جدال در قوه مقننه حاکی از آن است که ممکن است این اتفاق نیفتد.

کینگ به خبرنگاران گفت: “اگر چند عضو داشته باشیم که به دلیل بیماری یا در غیر این صورت در خانه نیستند ، بسیار واقع بینانه است که ممکن است این بودجه تصویب نشود ، زیرا به نظر می رسد از طرف مخالف حمایت نمی کند.”

“این یک فاجعه خواهد بود – امیدوارم که چنین اتفاقی نیفتد – اما من فکر می کنم که جزایر از ما می خواهند همان کاری را که ما به عنوان یک قانونگذار انجام داده ایم انجام دهیم تا منافع جزایر را تأمین کنیم ، هیچ کس خواستار انتخابات نیست و امیدوارم که به ما فشار نمی آورید. “

رهبر مخالفت ، پیتر بیوان-بیکر ، به خبرنگاران گفت که اتفاقی نیست که کمیسیون انتخابات او تصمیم بگیرد.

بیوان-بیکر گفت: “هیچ کس به دلایل زیادی در این زمان انتخابات نمی خواهد.” “ما قصد نداریم دولت را سرنگون کنیم.”

Bevan-Baker گفت که لحظه ای را غیبت می کند که برخی از اعضای PC برای رأی دادن به بودجه سرمایه غایب هستند.

وی افزود: “ما علاقه ای به انجام چنین کاری نداریم” ، وی افزود که فکر نمی کند یک انتخابات به نفع جزیره نشینان باشد.

مخالفت احساس “مسدود” می کند

با این حال ، Bevan-Baker گفت که لحن بحث تغییر کرده است – او گفت که مخالفان از این که پاسخ سوالات خود در مورد بودجه سرمایه را نگرفته است ناامید شده اند.

بیوان-بیکر گفت: “ما نتوانستیم نوعی از نظارت را كه من به آن عادت كرده ام فراهم كنیم.” “در هفته گذشته احساس مسدود شدن داشت.

وی گفت: “دلار مالیات دهندگان ، چگونگی هزینه کردن آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.” ، وی با بیان اینکه بودجه سرمایه دولت جزئیات کافی در مورد برنامه هایی را که برنامه ریزی کرده ارائه نمی دهد و همچنین دولت نتوانسته است به س questionsالات مخالفان در مورد پروژه هایی که روی آنها قرار دارد پاسخ دهد. ده ها میلیون دلار خرج کرد

وی گفت: “من نمی خواهم آن قسمت از بودجه را تصویب کنم تا زمانی که بدانم به چه چیزی بله می گویم.”

کینگ گفت که حزب رایانه شخصی او هنوز در تلاش است تا مانند زمانی که در سال گذشته در موقعیت اقلیت بودند همکاری کند. وی همچنین گفت: “این یک روایت نادرست” است که تصور کنیم رئیس مجلس کالین لاوی در صورت لزوم تساوی خود همیشه با دولت رأی می دهد.

کینگ گفت: “ما فقط تلاش خود را می کنیم تا پاسخ ها را ارائه دهیم. اگر آنها را نداریم ، ما این اطلاعات را با سریعترین زمان ممکن ارائه می دهیم.”

قرار است بحث در مورد بودجه سرمایه هفته آینده در قوه مقننه ادامه یابد.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI