در صورت بدتر شدن تعداد COVID-19 ، سیستم بهداشتی ساگنای به “نقطه ای بدون بازگشت” نزدیک می شود

تاول زده ترین نقطه کانونی COVID-19 در روز پنجشنبه یک رکورد جدید روزانه را در زمینه عفونت ثبت کرده است و در حالی که مقامات بهداشت عمومی می گویند که اوضاع تحت کنترل است و حتی ممکن است در حال بهبود باشد ، شبکه بهداشتی ساگوین-لاک-سن-ژان نمی تواند بیشتر از این طول بکشد .

این منطقه روز پنجشنبه 241 آزمایش مثبت جدید گزارش داد و اکنون با 1110 مورد فعال درگیر است. آن را به سرعت در حال اجرا از تخت بیمارستان در Chicoutimi، اصلی COVID-19 مرکز مصرف، و در حال اجرا نزدیک به ظرفیت برای مراقبت های ویژه.

به گفته دکتر هوگو ویلنوو ، یک انکولوژیست که به عنوان معاون رئیس شورای منطقه ای به نمایندگی از پزشکان ، دندانپزشکان و داروسازان فعالیت می کند ، وضعیت همچنان قابل کنترل است اما وی گفت “در صورت وخیم شدن وضعیت بیشتر ، هیچ نقطه بازگشتی وجود ندارد.”

مشکلات مرتبط با وخیم شدن بار پرونده با کمبود عمیق منابع بیشتر می شود. صدها نفر از پرسنل پزشکی با COVID-19 کنار گذاشته شده اند و یا در انتظار نتایج آزمایش در انزوا هستند.

ویلنوو در یک کنفرانس خبری پر زرق و برق برای تأکید بر اهمیت پیروی از دستورالعمل های بهداشت ، به رئیس مرجع بهداشت منطقه ، جولی لاب و مدیر بهداشت عمومی ، دکتر دونالد اوبین پیوست.

اوبین گفت: “همه باید دقیق و دقیق از قوانین پیروی کنند.”

اوبین افزود که او انگشت نمی زند ، اما از آنجا که بیش از دو هفته پیش این منطقه به عنوان “منطقه قرمز” تعیین شد ، اجتماعات خصوصی با وجود اقدامات شدیدتر اجرایی همچنان ادامه دارد.

بیشتر کبکی ها اکنون در یک منطقه قرمز زندگی می کنند. اما فقط این به چه معناست؟ 4:01

علائم تشویقی در داده ها

وی همچنین اظهار داشت که ممکن است تصویر کلی آنچنان که ممکن است برای اولین بار نگران کننده نباشد.

علیرغم افزایش یک روزه موارد ، اوبین گفت که نرخ واقعی منطقه احتمالاً به طور متوسط ​​به 150 نفر در روز نزدیک است. وی افزود برخی از نشانه ها در داده ها مبنی بر دستیابی به فلات وجود دارد.

امید اوبین این است که بین اکنون و تعطیلات کریسمس منطقه به سطحی برسد که “ممکن است صفر نباشد ، اما بسیار راحت تر باشد ، بگذارید اینطور بگوییم”.

اما هنوز پنج هفته دیگر باقی مانده است که بدون شک احساس یک ابدیت برای کارگران مراقبت های بهداشتی بیش از حد سنگین است.

به گفته رئیس اتحادیه پرستاران محلی، وضعیت “بسیار حیاتی” و این منطقه به شدت نیاز به تقویت است.

“احساس رها شدن”

جولی بوچارد ، رئیس سندیکات حرفه ای در Saguenay – Lac-Saint-Jean ، گفت 3200 پرستار ، پرستار عملی مجاز و درمانگران تنفسی که اتحادیه وی نمایندگی او را به پایان رسانده است. و بسیاری از آنها بیمار هستند ، 156 نفر از بیمارستان Chicoutimi و 70 نفر در آلما در آخرین شمارش هستند.

مانند کارکنان مراقبت های بهداشتی در سایر نقاط ، عضویت بوچارد در حال انجام شیفت اضافه کاری اجباری است. بیشتر آنها در برنامه های تمام وقت قرار گرفته اند و صحبت از جابجایی کارکنان بین امکانات و تمدید طول منظم شیفت از هشت به 12 ساعت است.

بوچارد گفت: “ما هر روز از خود می پرسیم که چگونه می توانیم از پس آن برآییم.” “انتظار داشتیم که برای موج دوم بسیار مورد اعتماد قرار بگیریم ، اما احساسی که اکنون داریم ، مانند احساس رها شدن است.”

بوچارد گزارش “خشم، ناراحتی، غم و اندوه در طبقه” و خستگی پیشنهاد یک عامل در رشد تعداد عفونت در میان کارکنان است.

Labbé با تقاضا از کارکنان بهداشت و درمان قدردانی کرد. او همچنین تأیید کرد که کمک هایی رسیده است و موارد بیشتری در راه است.

ردیاب های تماس از شهر کبک و منطقه شمال ساحل به ردیابی خوشه ها کمک کرده اند.

درباره 60 پرسنل صلیب سرخ قرار است وارد هفته آینده به اشتراک گذاشتن بار در خانه های سالمندان و مراکز مراقبت بلند مدت است.

کارکنان محلی نیز از کلینیک های پزشکی و سایر منابع جامعه برای کمک به بخشهایی از سیستم که بیشتر به آنها احتیاج دارند ، منصوب می شوند.

لبی در مورد اینکه آیا از مناطق دیگر کمک می شود ، گفت: این موضوع با وزارت بهداشت استان مطرح شده است.

وی گفت: “بحث ها ادامه دارد.”