دختر ساکن CHSLD Herron تصمیم برای بستن محل بحث برانگیز را نپذیرفت

در 12 ماه آینده ، آنتونیتا پوللیس ، 97 ساله ، به یک خانه مراقبت طولانی مدت منتقل خواهد شد – و این نگرانی دخترش ، پاتریزیا دی بیاز را نگران می کند.

Pollice یکی از 53 ساکنینی است که هنوز در CHSLD Herron ، خانه سالمندان خصوصی در دوروال زندگی می کنند ، جایی که 38 نفر در کمتر از یک ماه اوایل سال جاری و پس از شیوع COVID-19 جان خود را از دست دادند.

دی بیاز صبح دوشنبه فهمید که خانه در حال بسته شدن است و مادرش ، یکی از ده ها نفری که در بهار در خانه به این بیماری مبتلا شده اند ، مجبور به نقل مکان می شود.

“آیا من می خواهم جایی را پیدا کنم که مردم آن را داشته باشند [who will] برای او همانطور که در اینجا از او مراقبت می کنند مراقبت می کنید؟ آنها به مادربزرگش می گویند “، دی بیاز در سی بی سی مونترال گفت طلوع آفتاب.

در اوج شیوع ، داستان های منتشر شده از هرون به ویژه آزار دهنده بود – سه کارمند مراقبت از 133 ساکن ، ساکنان بدون آب و بدن و “بوی تهوع آور ادرار و مدفوع” در هوا.

دی بیاز گفت ، از آنجا که مرجع بهداشت محلی ، CIUSSS Ouest-de-l’Île-de-Montréal ، مدیریت خانه را بر عهده گرفت ، همه چیز بهتر شده است. وی مراقبت هایی را که اخیراً از مادرش دریافت شده است “شگفت انگیز” توصیف کرد.

Pollice به زوال عقل مبتلا است و دی بیاز گفت مادر برای او آسان نخواهد بود جایی را که چهار سال در آن زندگی می کند و آنجا را خانه می داند ، ترک کند.

وی گفت: “خوب بود اگر آنها فقط آن را باز نگه می داشتند و اجازه می دادند CIUSSS زمام امور را به دست گیرد.”

طلوع مونترال13:23CHSLD Herron در دوروال ، در هنگام موج اول COVID-19 به شدت برخورد کرد و اکنون برای همیشه بسته شد

برخی از خانواده ها با عزیزانشان در Herron CHSLD در دوروال س theالات زیادی دارند که خانه مراقبت طولانی مدت می گوید این خانه تعطیل است. ما اکنون با دختر یکی از ساکنان و CIUSSS مسئول CHSLD صحبت کردیم. 13:23

دولت ترجیح داد هرون را ببندد

صاحبان CHSLD Herron ، گروه Katasa ، تصمیم به بستن این مرکز گرفتند. آنها مجوز آن را به وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی واگذار کردند.

وزیر بهداشت ، کریستین دوبه گفت که دولت ترجیح داد هرون را ببندد و آن را از مالکان خریداری نکند.

“ما نتوانستیم از مالک چک کنیم. به دلایل واضح یکی از آنها امکان پذیر نبود [that Herron is] تحت بازجویی پزشکی قانونی است. “

پاتریزیا دی بیاز ، در تصویر با همسرش فرانکو لئونه ، با اکراه شروع به جستجوی محل زندگی دیگری برای مادرش کرده است. (Louis-Marie Philidor / CBC)

وزارت بهداشت همچنین این مرکز را مورد بررسی قرار داد و در ماه سپتامبر یافته های خود را مبنی بر قربانیان “سهل انگاری سازمانی” در ساکنان منتشر کرد.

گروه کاتاسا ، که دارای شش اقامتگاه سالخوردگان دیگر در کبک است ، از روز شنبه فعالیت در خانه را متوقف می کند. این وزارتخانه از CIUSSS خواسته است تا همچنان مراقبت از ساکنان را ادامه دهد زیرا برنامه ها برای انتقال آنها به مراکز مختلف انجام شده است.

لین مک وی ، رئیس CIUSSS گفت ، طی شش تا 12 ماه آینده ، کارکنان با ساکنان و خانواده های آنها مشورت می کنند تا بفهمند آیا آنها می خواهند در خانه های سیستم دولتی یا خصوصی قرار بگیرند.

دی بیاز گفت او هنوز هم عصبانی است که مادرش مجبور به حرکت است. او قبلاً شروع به جستجوی امکاناتی کرده است که در نزدیکی آن قرار دارند ، اما امیدوار است که این اتفاق نیفتد.

“این دیوانه است ، مجبور است آنها را تحریک کنی.”