دانش آموزان پس از آزمون مثبت COVID-19 به دبیرستان روستایی چارلوت تاون بازگشتند

دانش آموزان برای اولین بار از روز دوشنبه صبح که متوجه شدند یکی از همسالان خود در آزمایش آخر هفته برای COVID-19 مثبت شده است ، به دبیرستان روستایی چارلوت تاون بازگشتند.

حدود 300 میز خالی بود – برخی از این دانشجویان در انزوا از خود بودند ، در حالی که دیگران ترجیح می دادند در آنجا شرکت نکنند.

دیل مک ایزاک ، مدیر مدرسه ، گفت: “در مدرسه روز عادی نبود.”

با گذشت هفته ، فکر می کنم تا زمانی که به وضعیت عادی خود نرسیم شاهد افزایش حضور خواهیم بود. “

نگرانی در مورد افتتاح مدرسه

این پرونده که مربوط به یک پسر 15 ساله است ، توسط دفتر رئیس بهداشت عمومی (CPHO) روز شنبه اعلام شد. دانشجو و حدود 70 تماس نزدیک اکنون در انزوا هستند.

و اگرچه CPHO تشخیص داد که بازگشت به کلاس خوب است ، اما باز کردن درها به زودی تصمیمی نیست که فدراسیون معلمان PEI با آن موافقت کند.

آلدن اسمالمن ، رئیس فدراسیون معلمان PEI ، می گوید كه اعضای آن باید “فرصتی برای رفع این س questionsالات و نگرانی ها داشتند تا قبل از بازگشت به كلاس ها و از سرگیری كلاس ها به صورت عادی”. (آنجلا واکر / CBC)

آلدن اسمالمن ، رئیس فدراسیون گفت: “این یک اتفاق آسیب زا در جامعه ما بود.”

“این زنگ خطر را برای افرادی که در آن ساختمان ها هستند ، برای کارمندان ، دانشجویان و خانواده های آن ساختمان هر روز ایجاد می کند.”

اسمالمن گفت كه او فكر می كند باید وضعیت به گونه دیگری اداره می شد. وی گفت که کارکنان تحت فشار هستند و زمان کافی برای بررسی برنامه های عملیاتی یا فرصت دادن به مردم برای پاسخگویی به س questionsالات فراهم نشده است.

“نگرانی های ما سلامت و سلامت روان و ایمنی معلمان ، اعضا و دانشجویان ما خواهد بود.”

من نمی خواهم بگویم ما توپ را از پارک بیرون زدیم زیرا این دقیق نیست.– نوربرت نجار ، PSB

شعبه مدارس دولتی (PSB) گفت ، زیرا این پرونده در آخر هفته اتفاق افتاد ، زمان کار با CPHO و تمیزکاری مناسب مدرسه وجود دارد.

نروبرت کارپنتر ، سرپرست سرپرست PSB گفت: “اگر یک روز هفته بود ، امروز ممکن است در وضعیت دیگری متفاوت باشیم که ممکن است مدرسه تعطیل شده باشد.” اخبار CBC: قطب نما میزبان لوئیز مارتین.

اینکه دانش آموز در وهله اول چگونه COVID-19 را بدست آورده هنوز ناشناخته مانده است. تیم هاکی وی همچنین فعالیت های 14 روز آینده را لغو می کند.

مایک همیل ، رئیس هاکی PEI گفت: “آن تیم به مدت دو هفته در حال انزوا است.”

“آنها تست را پشت سر گذاشته اند – طبق راهنما ، آزمایش دیگری را انجام می دهند.”

جای پیشرفت

آزمایشات بیشتری لازم است اما تاکنون هیچ یک از بیش از 1000 تست آخر هفته مثبت نبوده است.

نوربرت کارپنتر ، سرپرست مدیر شعبه مدارس دولتی گفت: “ما در یک بیماری همه گیر هستیم و این بسیار سخت است.” “من احساس می کنم مدرسه برای کارکنان و دانش آموزان ایمن است.” (CBC)

آنتونی آرتز 14 ساله که در دبیرستان روستایی چارلوت تاون تحصیل می کند ، گفت: “این اتفاق برای آن یک دانش آموز افتاده است.” “اما این واقعیت که برای شخص دیگری اتفاق نیفتاده است ، فکر می کنم برای ما بسیار خوش شانس باشد.”

دانش آموز کلاس 10 کیت رامسی موافقت کرد.

وی گفت: “من کمی عصبی بودم اما بعد از آزمایش همه خوب بود.”

و در حالی که نجار گفت که فکر می کند این بار شرایط به خوبی کنترل شده است ، اما همیشه جای پیشرفت دارد.

وی گفت: “من این واقعیت را می دانم که فدراسیون معلمان نظرات خود را ارائه داده و سالاتی دارند.” “این اولین پرونده ما بود و فکر می کنم در کل خوب پیش رفت.

“اما من نمی خواهم بگویم که ما توپ را از پارک بیرون زدیم زیرا این دقیق نیست.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI