دانش آموزان سابق و مسئولان مدرسه تخریب پرچم پراید در مدرسه NS را محکوم کردند

هشدار: این داستان جزئیات یک عمل تبعیض آمیز علیه اعضای جامعه LGBTQ را شرح می دهد.

یک دانش آموز سابق و مسئولان مدرسه تخریب پرچم پراید در دبیرستان منطقه هالیفاکس را محکوم می کنند.

درست قبل از شروع کلاس‌های پنج‌شنبه در دبیرستان Bay View در تانتالون، NS، مرکز منطقه‌ای آموزش هالیفاکس می‌گوید برخی از دانش‌آموزان در یک “اقدام آشکار تبعیض آمیز” علیه جامعه LGBTQ شرکت کردند.

دونوان کالبرلا، مدیر Bay View در یادداشتی به والدین گفت که پرچم پراید “از کافه تریا برداشته شد و هتک حرمت شد.”

در ویدئویی از این حادثه که توسط شبکه خبری سی‌بی‌سی به دست آمده و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، دانش‌آموزان در حالی که یک نفر در حال آواز خواندن در اطراف پرچمی در حال سوختن ایستاده‌اند، دیده می‌شود. کومبایا و خنده در پس زمینه طنین انداز می شود.

“F–k شما چه کار می کنید؟” یک صدا می پرسد.

یکی دیگر می گوید: «پرچم پراید را آتش می زنم. گفتم می روم.

برای آلینا کوگاس، یک جوان 18 ساله که اخیراً فارغ التحصیل شده و خود را عجیب و غریب معرفی می کند، شنیدن این حادثه و مواجهه با ویدیویی از آن در اینستاگرام تکان دهنده بود. کوگاس قبلاً یکی از اعضای اتحاد جنسیت-جنسیت مدرسه بود.

او گفت: “چیزی که برای من بسیار ناراحت کننده است این است که با آن به عنوان یک شوخی برخورد شد.” زیرا این چیزها به سرعت از شوخی به خشونت واقعی تبدیل می‌شوند.»

در حالی که RCMP می گوید آنها هنوز در حال بررسی این حادثه هستند، کوگاس در مورد هتک حرمت پرچم به عنوان یک جنایت نفرت صریح است.

او گفت: “این کسالت آور است.”

دانش آموز سابق می گوید آتش زدن پرچم پیام اشتباهی می دهد

در چندین سال گذشته، کوگاس و دیگر دانش‌آموزان LGBTQ فارغ‌التحصیل شده‌اند، پرچم را به‌عنوان مراسمی برای عبور قبل از حرکت از مدرسه امضا کرده‌اند.

او گفت: «امضا کردن آن فوق‌العاده آزادکننده بود.

این راهی است برای دانش‌آموزان که به کسانی که دنبالشان می‌آیند بفهمند که تنها نیستند و دیگر LGBTQ قبل از آنها با کفش‌های آنها راه رفته‌اند.

در حال حاضر برنامه هایی برای جایگزینی پرچم وجود دارد. دانشجویان فعلی از فارغ التحصیلان گذشته دعوت کرده اند که برگردند و دوره جدید را امضا کنند.

در حالی که پرچم را می توان جایگزین کرد، چیزی که نمی توان پاک کرد پیامی است که آن را از بین می برد.

کوگاس می‌گوید: «بسیاری از اوقات مردم می‌گویند که این فقط یک پرچم است، اما این یک نمایش بصری از جامعه دگرباشان در مدرسه است.

“داشتن این نمایش بصری و سپس سوزاندن تقریباً راهی برای گفتن این است که شما در اینجا امن نیستید – این انجمن اینجا امن نیست.”

مدیر مدرسه می گوید مدرسه در حال اقدام است

کلبرلا در ایمیلی که برای خانواده‌های دانش‌آموزان ارسال شد، این حادثه را “غیرقابل قبول” خواند و گفت که “عمیقاً از آنچه اتفاق افتاده است ناراحت است.”

او گفت: «در حال حاضر، تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم آسیب هایی را که به دانش آموزان و جامعه ما وارد شده است، ترمیم کنیم.

دبیرستان بی ویو
دونوان کالبرلا، مدیر دبیرستان Bay View این حادثه را “غیرقابل قبول” می خواند. (پل پالمتر/CBC)

کلبرلا گفت که یکی از اعضای تیم تنوع این مرکز هفته آینده در محل حضور خواهد داشت تا به دانش آموزان و کارکنان در پردازش این رویداد کمک کند.

وی گفت که دانش آموزان درگیر بر اساس آیین نامه رفتار استان با عواقب مواجه خواهند شد.

این حادثه در حالی رخ می دهد که موج اخیر احساسات ضد تراجنسیتی در سراسر ایالات متحده در کنار قوانین گسترده ای مانند لایحه “نگو همجنس گرا” فلوریدا منتشر شده است.

“با مردم خود بچسبید”

وقتی دانش‌آموزان LGBTQ در Bay View High روز دوشنبه به کلاس‌های خود بازگردند، بسیاری از آنها ترسیده‌اند.

اما کوگاس از آنها می‌خواهد که به یاد داشته باشند که تعداد افراد خوب مدرسه قدیمی او – و بسیار فراتر از آن – بسیار بیشتر از افراد بد هستند.

کوگاس گفت: “به مردم خود بچسبید و آنها به شما خواهند چسبید.”


اگر در هر زمانی دچار پریشانی یا احساسات شدید می‌شوید، می‌توانید با خط بحران استان نوا اسکوشیا 24/7 به شماره 1-888-429-8167 تماس بگیرید. خدمات بحران استانی نوا اسکوشیا همچنین می‌تواند برای سایر خدمات بحران که در خارج از نوا اسکوشیا زندگی می‌کنید، تماس‌هایی ارائه دهد.

اگر شما یا کسی که می شناسید به هر نحوی مشکل دارید، می توانید با شماره 211 تماس بگیرید یا به آن مراجعه کنید 211.ca. 211 کمک 24 ساعته را به بیش از صد زبان ارائه می دهد و می تواند شما را مستقیماً به خدمات مناسب برای نیازهای شما متصل کند.

تلفن کمک بچه ها یک خط کمک ملی است که پشتیبانی محرمانه را به شماره 1-800-668-6868 یا پیامک CONNECT به شماره 686868 ارائه می دهد.

پشتیبانی های اضافی برای سراسر کانادا در دسترس است www.wellnesstogether.ca.