دانشجوی مهندسی دالاهو ، آکسفورد ، بعنوان پژوهشگر رودز در سال جاری مقید شد

سیرا اسپارکس به عنوان یک دانش آموز متوسطه ، همیشه تشویق نمی شد که علاقه خود را به ریاضیات و علوم دنبال کند.

در حال حاضر ، دانشجوی مهندسی دانشگاه دالاهو یک دانش آموز رودس است و مأموریت دارد سایر دانشجویان سیاه پوست را به مشارکت در زمینه های دانشگاهی که همیشه نمایندگی آنها نبوده ، تشویق کند.

وی گفت پس از دیدن برخی از عموزاده های بزرگترش که این کار را انجام داده اند ، الهام گرفته است که یک درجه مهندسی را شروع کند.

اسپارکس به رادیو CBC گفت: “من واقعاً می خواهم مشعل را رد کنم و برای نسل بعدی مهندسان الگوی او باشم ، زیرا داشتن تنوع برای داشتن بهترین ایده های روی میز و ، می دانید ، یادگیری از همه افراد بسیار مهم است.” خیابان اصلی این هفته.

اسپارکس ، که از دارتموث ، NS است ، پاییز سال آینده برای کارشناسی ارشد راهی دانشگاه آکسفورد انگلیس می شود.

او شنبه بعد از مصاحبه ای که در مقابل هیئت هفت نفره انجام داد ، خبر خوب را بدست آورد.

وی گفت: “وقتی تلفنی بودم و می خواستم همزمان به مادرم بگویم تقریباً روی زمین افتادم. مطمئناً یک گردباد چند روزه است.”

اسپارک چهارمین سال تحصیل خود را در دالاهو سپری می کند و مهندسی پزشکی را با تمرکز دارد.

“[I’ve] وی گفت: “من قادر به انجام برخی کارهای در تصویربرداری اولتراسوند با یک شرکت محلی و برخی از اساتید گروه مهندسی پزشکی بوده ام و این واقعاً خارق العاده بوده است.” من هر دقیقه مدرک خود را دوست داشتم.

با LogRhythmics درگیر شوید

ریاضیات و علوم از جمله لیست بلند بالایی از استعدادهای اسپارکس است که شامل آهنگساز پیانو و نوازنده راگبی است.

او پیانیست مهمان کلیسای باپتیست چری بروک یونایتد است و همچنین در یک گروه موسیقی جاز با دانشجویان همکار مهندسی به نام The LogRhythmics ترومبون بازی کرد.

اولین نواختن ترومبون وی هنگام اجرای یک ضیافت در پایان سال انجام شد.

وی گفت: “من از یک خانواده بسیار موسیقی در کنار پدرم در خانواده هستم. موسیقی و هنرهای نمایشی در خانواده وی بسیار شایع است.”

“به من فرصتهای زیادی داده شده است تا در کلیسا برنامه اجرا کنم و می دانم که در آنجا مهارتهایم را توسعه می دهم. و سپس در کنار خانواده مادر من ، آنجا جایی است که ما مهندسان زیادی داریم.”

اسپارکس قصد دارد تحصیلات تصویربرداری اولتراسوند را در دانشگاه آکسفورد ادامه دهد. (دنی ابریل)

او همچنین با شاخه دانشجویی دالاهو موسسه مهندسان برق و الکترونیک درگیر است. در اوایل سال جاری ، اسپارکس به نوشتن گزارشی در مورد مبارزه با تبعیض و گنجاندن در گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه کمک کرد.

وی گفت: “این برای من بسیار مهم بوده است تا تنوع را افزایش دهم و نمایندگی گروه های کم نماینده در علوم و مهندسی را افزایش دهم.”

اسپارک 92 امین دانشکده رودز از دانشگاه دالاهو است و یکی از حدود 100 دانشجو است که از سراسر جهان انتخاب شده است. بورس تحصیلی هزینه سفر و تحصیل وی را به مدت دو سال در دانشگاه آکسفورد پرداخت می کند و این گزینه برای یک سال سوم تمدید می شود.

امسال 11 دانشمند در کانادا و دو دانشمند در Maritimes انتخاب شدند.

محققان گذشته رودز شامل بیل کلینتون ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده ، راشل مادو مجری تلویزیون و کریستیا فری لند ، معاون نخست وزیر کانادا بوده اند.