خط سبز مترو مونترال پس از کشف شکاف در سقف تونل تعطیل شد

خط سبز مترو مونترال بین ایستگاه‌های Lionel-Groulx و Frontenac برای مدت نامعلومی بسته است، زیرا نشت آب منجر به شناسایی شکاف‌هایی در سقف طاق‌دار تونل شد که باعث نگرانی شده است.

این سرویس درست زمانی که ساعت شلوغی بعدازظهر دوشنبه شروع به کار کرد، تعطیل شد و مسافران مجبور شدند راه‌های دیگری را برای خانه پیدا کنند. Société de Transport de Montréal (STM) تلاش کرد تا ایستگاه ها را تخلیه کند و اتوبوس های شاتل را در جای خود قرار دهد.

STM در یک بیانیه خبری می گوید نشت آب به تیم مهندسی این امکان را می دهد تا شکاف های بین ایستگاه های Berri-UQAM و Saint-Laurent را شناسایی کنند.

در این بیانیه آمده است: «از آنجایی که اولویت STM اطمینان از ایمنی کارکنان و مشتریان خود است، این شرکت از شهر مونترال درخواست کرده است تا ترافیک وسایل نقلیه سنگین را بین خیابان‌های Berri و Saint-Laurent تغییر مسیر دهد.

STM همچنین تصمیم گرفته است تا خدمات مترو بین ایستگاه های Lionel-Groulx و Frontenac را تا اطلاع ثانوی متوقف کند تا تیم ها بتوانند وضعیت را بیشتر ارزیابی کنند.

اولین پیام منتشر شده در توییتر توسط STM اعلام کرد که از سرگیری سرویس برای ساعت 2 بامداد برنامه ریزی شده است

STM سپس آن توییت را درست قبل از ساعت 5 بعد از ظهر تصحیح کرد و در پیام بعدی نشان داد که وقفه سرویس برای مدت نامحدودی خواهد بود.

STM می‌گوید برای کاهش تأثیر روی مشتریان در طول این تعطیلی استثنایی، STM یک سرویس شاتل اتوبوس موقت ارائه می‌کند که به طور مداوم از ساعت 5 بعد از ظهر تا آخرین قطار بین ایستگاه‌های Berri-UQAM و Frontenac حرکت می‌کند.

STM به مسافران پیشنهاد می کند از خط نارنجی برای سفر بین ایستگاه های Lionel-Groulx و Berri-UQAM استفاده کنند.

این آژانس گفت: «پرسنل STM در مکان‌های استراتژیک در ایستگاه‌ها مستقر خواهند شد تا مشتریان را به خط نارنجی و خدمات سطحی موقت هدایت کنند.