خدمات مجازی مراقبت های بهداشتی نوا اسکوشیا نمی تواند با تقاضا مطابقت داشته باشد

یک شهروند سالخورده در نوا اسکوشیا از استان می‌خواهد که مراقبت‌های بهداشتی مجازی را پس از چهار روز تلاش برای رزرو وقت از طریق Maple گسترش دهد.

دیوید کلارک که در خلیج ماهون زندگی می کند، می گوید: “من با یک مشکل پزشکی شدید مواجه شدم و پزشک عمومی ندارم. بنابراین فکر کردم، “اوه، بیایید از Maple استفاده کنیم.”

ساکنانی که پزشک خانواده ندارند و در لیست انتظار رسمی برای یک پزشک هستند، می توانند برای خدمات رایگان ثبت نام کنند که قرار ملاقات آنلاین با پزشک یا پرستار ارائه می دهد. در حالی که VirtualCareNS توسط پزشکان مراقبت های بهداشتی در نوا اسکوشیا کار می کند، خدمات آنلاین از طریق یک شرکت خصوصی به نام Maple ارائه می شود.

کلارک می‌گوید: «بیش از 72 ساعت به تلاش و تلاش و تلاش در زمان‌های مختلف روز ادامه دادم و در آن زمان درد بسیار شدیدی داشتم.

او می گوید از زمانی که سرویس در صبح باز می شود تا بعد از بسته شدن هر ساعت سعی کرده به وب سایت دسترسی پیدا کند و هر بار پیامی دریافت می کند که سیستم بسته است.

“بالاخره فقط به خدا و گلی روز چهارم تماس گرفتم. تمام روز داشتم شماره می گرفتم و بالاخره ساعت 4 بعد از ظهر دسترسی پیدا کردم.”

میپل می گوید هیچ مشکل فنی وجود ندارد

او می‌گوید زمانی که از آنجا عبور کرد، کشتی آرام بود. در عرض دو ساعت، او در حال صحبت با یک دکتر واقع در شمال نوا اسکوشیا بود که مراقبت های مورد نیاز او را ارائه کرد.

اما کلارک می گوید که این سیستم باید بهبود یابد.

او می‌گوید: «هیچ دلیلی با شایستگی و قابلیت امروز IT وجود ندارد که یک سرویس اطلاعاتی طراحی‌شده خوب نداشته باشد و به سرویس بدون گلوگاه دسترسی پیدا کند». “باید گسترش یابد.”

رایانه ای که صفحه وب را برای Maple، یک پلت فرم سلامت مجازی نشان می دهد
از طریق برنامه مراقبت مجازی Maple، Nova Scotians می‌توانند با پزشک یا پرستار مشورت کنند. (کارولین رایان/سی بی سی)

یکی از سخنگویان Maple می‌گوید هیچ نقص یا مشکل فنی وجود ندارد که مانع دسترسی به این سرویس شود.

کلارک می‌گوید در یک نقطه، با فردی از میز کمک Maple تماس گرفت.

“فردی که آنجا بود واقعاً فهمید که مشکل چیست و می‌گوید: “لطفاً Maple را سرزنش نکنید. این Maple نیست، نوا اسکوشیا است. آنها به ما هزینه می‌پردازند، اما توسعه نمی‌دهند. ما می‌دانیم که باید گسترش دهند.”

استخدام ادامه دارد

نلسون ونتورا، مدیر نوآوری در مرکز نوآوری سلامت نوا اسکوشیا، می‌گوید کارکنان به طور مداوم در تلاش هستند تا تعداد پزشکان و پرستارانی را که از طریق این سیستم مراقبت می‌کنند، افزایش دهند.

ما در مورد مشکلات ظرفیت و زمان انتظار شنیده ایم و واقعاً در حال کار برای گسترش منابع خود در این پلت فرم هستیم.

Ventura می‌گوید VirtualCareNS می‌تواند به طور متوسط ​​روزانه 250 تا 300 بازدید مجازی را انجام دهد، اما ممکن است تا 150 بیمار احتمالی دیگر نیز وجود داشته باشد که به دلیل کمبود ارائه‌دهنده مراقبت کافی دیده نمی‌شوند.

آن 100 تا 150 بیمار کسانی هستند که به “صف” راه می یابند – که تاییدیه دریافت می کنند که در صف منتظر صحبت با یک پزشک هستند – اما در نهایت با یک پزشک ملاقات نمی کنند. علاوه بر آن بیماران، افرادی مانند کلارک وجود دارند که حتی نمی توانند به صف برسند.

ونتورا می‌گوید جدا از تلاش‌های استخدام، کارکنان همچنین به دنبال بهبود سیستم از طریق کارآمدتر کردن آن هستند، از جمله با جمع‌آوری اطلاعات بیشتر از بیماران قبل از مراجعه به پزشک، تا پزشک آمادگی بهتری داشته باشد.

VirtualCareNS در حال حاضر بیش از 90 پزشک و پرستار دارد که از طریق این پلتفرم به مردم نوا اسکوشیا خدمات ارائه می کنند.

از اول مارس، بیش از 137000 نوااسکوشیایی در ثبت نام برای پزشک خانواده هستند – تقریباً 14 درصد از جمعیت استان.