حفر سوراخ در مخزن سوخت کامیون برای سرقت گاز، مانع غیرانتفاعی برای بزرگسالان دارای معلولیت می شود.

دزدی که در مخزن سوخت کامیون جدید یک سازمان غیرانتفاعی سوراخ کرد، هزینه تعمیر گرانی را برای گروه ایجاد کرد – و باعث ناامیدی بزرگسالان دارای معلولیت شد که قصد سفر به باغ وحش را با وسیله نقلیه داشتند.

Carleton Road Industries Association یک گروه غیرانتفاعی در Lawrencetown، NS است که آموزش مهارت های حرفه ای و زندگی را به ساکنان دره آناپولیس که دارای معلولیت هستند ارائه می دهد. این سازمان دارای یک پمپ بنزین و فروشگاه رفاه، یک اداره پست، یک فروشگاه دستفروشی و یک انبار بطری است و خدماتی مانند تحویل آگهی، نجاری سفارشی و نگهداری اموال را ارائه می دهد.

مکنزی آکین، مدیر اجرایی این گروه، گفت که سرقت صبح روز سه‌شنبه زمانی کشف شد که کارکنان به کامیون نزدیک شدند و ظرف پلاستیکی زیر آن را مشاهده کردند.

او گفت: «همانطور که کمی نزدیک شدیم، بوی سوخت به مشام می رسید. وقتی به زیر کامیون نگاه کردیم، سطل با مقداری سوخت در آن باقی مانده بود و مارپیچ های کوچکی از مخزن وجود داشت که توسط شخصی در حال حفاری در آن بود و سوراخی در مخزن وجود داشت.

انجمن صنایع جاده کارلتون دو هفته پیش کامیون نیم تنی GMC 2022 را در اختیار گرفت.

برنامه نویسی تحت تاثیر قرار گرفت

آکین انتظار دارد یک مخزن سوخت جدید به اضافه هزینه های نیروی کار به حدود 1500 دلار برسد. او گفت که خود سوخت حدود 120 دلار قیمت دارد.

“بنابراین تا زمانی که این مشکل برطرف نشود و ما بتوانیم این کار را انجام دهیم، پس، می دانید، ما باید فعالیت های خود را متوقف کنیم.”

این کامیون برای بردن شرکت کنندگان به گردش هایی مانند ساحل یا باغ وحش یا سایت های برنامه سازمان استفاده می شود. سفر برنامه ریزی شده این هفته به باغ وحش مزرعه اوکلون به دلیل سرقت و خرابکاری به تعویق افتاد.

او درباره شرکت کنندگان در برنامه که دارای ناتوانی ذهنی، فکری، عاطفی یا جسمی هستند، گفت: «بسیاری از آنها مشتاقانه منتظر آن بودند.

مطمئناً کمی ناامید شده‌ایم، اما می‌دانید، به‌عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، ما مشکلات زیادی را پشت سر می‌گذاریم و گاهی اوقات آن چیزها اتفاق می‌افتد.

سرقت خطرناک

RCMP در حال بررسی این حادثه است که گمان می رود بین ساعت 2:30 صبح تا 3 بامداد روز سه شنبه رخ داده است.

سخنگوی RCMP Cpl. کریس مارشال گفت این اولین باری نیست که می شنود که در مخازن سوخت حفاری شده اند تا گاز را بدزدند، اما این یک اتفاق مکرر نیست.

او گفت که این یک عمل خطرناک برای سارقان است.

او گفت: “همیشه نگرانی هایی در مورد استفاده از ابزارهای برقی در اطراف هر ماده قابل اشتعال وجود دارد. بنابراین مطمئناً می توانید در معرض خطر آتش سوزی قرار بگیرید.”