حدود دوجین نفر پس از محکومیت املاک اجاره ای آواره شدند

هومر بلاکیر می گوید که به سختی تعجب می کند که بخشی از متل سابق آلبرتون که در آن شش سال گذشته در آن زندگی می کرد، توسط بازرسان استان ناامن تلقی می شد.

او گفت: “از زمانی که مالک جدید مالکیت را در دست گرفت، همه چیز رو به پایین رفت. نفت ما مدام تمام می شود. همه چیز یخ می زند، همه لوله ها و همه چیز. اکنون همه چیز در انتهای دیگر محکوم شده است.”

یکی از سخنگویان بخش مسکن PEI گفت که مشکل پله های منتهی به طبقه دوم و نرده در امتداد سطح بالایی است که بازرسان تشخیص داده اند که از نظر ساختاری ناامن هستند.

این استان تأیید کرد که این اولین بار است که مقامات دستوری برای مکان های خطرناک صادر می کنند و به مستاجران طبقه دوم ساختمان می گویند که باید برای ایمنی خود آن را ترک کنند.

هومر بلاکیر به پله هایی که استان ناامن می داند نگاه می کند.
بلاکیر به مراحلی که استان ناامن می‌داند نگاه می‌کند. (استیو بروس/سی‌بی‌سی)

Blacquiere گفت که نگرانی های مستاجران نادیده گرفته شده است.

او گفت: “به نظر می رسد هیچ کس نمی خواهد به اینجا بیاید و روی آن کار کند. بنابراین کارها درست انجام نمی شود، و در نهایت همه چیز بدتر می شود و از هم می پاشد. و این همان چیزی است که در انتهای دیگر آنجا اتفاق افتاد.”

طبق استان 13 واحد آپارتمان در بخش محکومان وجود دارد. بسیاری از آن واحدها دارای کارگران خارجی موقت بودند که در آنها زندگی می کردند. صلیب سرخ همه افراد آسیب دیده را برای چند روز آینده در هتل ها قرار داده است.

بلر دوگان، سرپرست شهرداری آلبرتون در مقابل ساختمانی که اخیراً محکوم شده در شهرداری خود ایستاده است.
بلر دوگان، شهردار موقت آلبرتون، می گوید: «خوشحالم که دولت وارد عمل شد و با آن مقابله کرد و برای آن قطعنامه ای داشت، اما این نگران کننده است که ما در حال حاضر منطقه ای برای رفتن آن ساکنان نداریم. . (استیو بروس/سی‌بی‌سی)

او گفت که بلر دوگان، سرپرست شهرداری آلبرتون، نگران اتفاقاتی است که برای مستاجران آواره پس از پایان زمان اقامتشان در هتل رخ می دهد.

“این بسیار نگران کننده است. شماره یک، شما دوست ندارید کسی را ببینید که در شرایط ناامن زندگی می کند. خوشحالم که دولت وارد عمل شد و آن را پیگیری کرد و قطعنامه ای برای آن داشت، اما این نگران کننده است که ما این کار را نمی کنیم. در حال حاضر منطقه ای برای آن ساکنان داشته باشید که به آنجا بروند.” او گفت که مسکن استیجاری در این منطقه کمبود دارد.

او گفت که این کمبود و هزینه مسکن چیزی است که بلاکویر را در اینجا با پرداخت 600 دلار در ماه نگه می دارد.

Blacquiere گفت: “هیچ چیز دیگری برای اجاره وجود ندارد. همه چیز خیلی بلند یا خیلی دور است.”

تصویری از ساختمان اخیرا محکوم شده در آلبرتون.
در بیانیه ای ایمیلی به CBC، این شرکت اعلام کرد که از اقدامات استان شوکه شده است – و به مالکان اطلاع کافی داده نشد تا پله ها و نرده ها را قبل از اینکه مستاجرین مجبور به ترک کنند، تعمیر کنند. (استیو بروس/سی‌بی‌سی)

بر اساس دستور اماکن خطرناک استان، تا زمانی که پله ها و نرده ها تخریب و تعویض نشده باشند، هیچکس نمی تواند به واحدها برگردد.

در بیانیه ای ایمیلی به CBC، این شرکت اعلام کرد که از اقدامات استان شوکه شده است – و به مالکان اطلاع کافی داده نشد تا پله ها و نرده ها را قبل از اینکه مستاجرین مجبور به ترک کنند، تعمیر کنند.

در این ایمیل آمده است: “اگر به تیم من یا من اخطار کافی برای رفع این مشکل داده شود، ما و بسیاری از مستاجرانمان احساس می کنیم که می توان با این موضوع متفاوت رفتار کرد. مستاجران تخلیه شده به ما اطلاع دادند که با توجه به اینکه اینجا خانه آنهاست، مایلند فوراً برگردند.” از مدیر دارایی جورج ویالوز دزروش.

“در طول دو سال گذشته، من شخصاً بر ارتقاء هر چیزی از ماشین‌های لباسشویی گرفته تا پشت بام تا گرمایش متل نظارت داشته‌ام. ما تابستان گذشته برای ارتقاء درها، پنجره‌ها و لوله‌کشی برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، نتوانستیم برنامه‌های خود را اجرا کنیم. کمبود تاجر در جامعه محلی.”

Villaluz DesRoche در این ایمیل گفت که این شرکت اکنون در تلاش است تا تمام تعمیرات لازم را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.