جزیره نشین و قهرمان سابق خطر ، تأملاتی در مورد میراث الکس تربک دارد

برای جاناتان گرینان از جزیره ، خبر مرگ الکس تربک ، مجری برنامه خطرناک ، یک روز غم انگیز را رقم زد.

گرینان ، که اهل سامرزاید است و در شارلوت تاون زندگی می کند ، در دو قسمت ظاهر شد او نمایش خاطرات خوبی از دوران ملاقات خود با تربک دارد که روز یکشنبه بر اثر سرطان لوزالمعده درگذشت.

گرینان گفت: “خطر قطعاً نمایشی است که این کار را برای مردم انجام می دهد.”

“این عشق به دانش را القا می کند و دانستن چیزها را جالب می کند … و مطمئنا الکس تربک شخصیتی بود که ارزش کاری را که این نمایش برای مردم انجام داد ، دید.”

دقیقاً مثل تصور شما

گرینان گفت که شرکت کنندگان وقت زیادی را با میزبان محبوب نمی گذرانند ، اما زمانی که می گذرانند تأثیرگذار است.

“تنها زمانی که او را می بینیم این است که در هنگام بازی های ما با ما روی صحنه است. او می آید و در یکی از وقت های تعطیلات با ما عکس می گیرد. و سپس بعد از پایان بازی ، او می آید و با او چت می کند مسابقه دهندگان برای مدتی ، “او گفت.

“هرچند او دقیقاً مانند آنچه شما فکر می کنید هست. او بین بازی ها با جمعیت حاضر در تماشا صحبت می کند.”

تقریباً مثل این است که او بخشی از زندگی همه افراد و محافل گسترده او باشد.– جاناتان گرینان ، قهرمان Jeopardy

گرینان برای دو روز پخش برنامه در آنجا بود.

گرینان گفت: “من فرصت زیادی داشتم که داستانهای او را بشنوم و او را با مردم درگیر کنم و مطمئناً وقتی با من صحبت می کرد ، او بسیار سریع و باهوش و شوخ طبع بود و بسیار حرفه ای خالص در مورد همه چیز بود.”

“مطمئناً او از دست خواهد رفت و نمایش ادامه خواهد داشت ، اما بدون او نمایش به همین منوال نخواهد بود.

“او 30 سال به علاوه در خانه ها ، اتاق های نشیمن ، صفحه های نمایش ما بوده است … بنابراین تقریباً مانند این است که او بخشی از زندگی همه افراد و محافل گسترده است.”

برای گرینان ، که مانند تربک در دانشگاه اتاوا تحصیل کرده بود ، وی گفت که این میزبان باسابقه میراث بزرگی از معنای کانادایی بودن را نیز در پشت خود جای داده است.

گرینان گفت: “من فکر می کنم این نشان می دهد که ، در دنیا فرصت هایی وجود دارد. و من فکر می کنم او کسی است که سخت کار کرده است.”

“این یک روز غم انگیز است ، اما در پایان روز چیزی نیست که باید از آن ناراحت باشیم. ما باید بتوانیم زندگی او را جشن بگیریم.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI