جزیره نشینان تحت رهبری نلسون با پیروزی مقابل کانادایی ها به پلی آف دست یافتند

براک نلسون دو گل به ثمر رساند و نیویورک آیلندرز چهارشنبه شب 4-2 مونترال کانادینز را شکست داد و راهی پلی آف شد.

جزیره نشینان منتظر نتیجه بازی فلوریدا پانترز و کارولینا هوریکنز در روز پنجشنبه هستند تا حریف مرحله اول مرحله حذفی خود را مشخص کنند. نیویورک فصل گذشته را از دست داد و این منجر به اخراج بری تروتز سرمربی تیم در ماه می شد.

زک پاریس گفت: «ما هاکی زیادی بازی کرده‌ایم، اما اکنون سرگرم کننده است. شما روی یک تیم تمرکز می‌کنید. روی نقاط قوت و ضعف آن‌ها تمرکز می‌کنید و واقعاً به یک مسابقه شطرنج تبدیل می‌شود. وقتی حریف خود را بشناسیم، ویدیوی زیادی و یادگیری زیادی خواهد داشت.»

پیروزی جزیره نشینان همچنین پیتسبورگ را از رقابت های پس از فصل حذف کرد و به بازی های پلی آف پنگوئن ها در 16 سال پایان داد که طولانی ترین رشته فعال پلی آف در ورزش های اصلی حرفه ای آمریکای شمالی بود.

هادسون فاشینگ و آندرس لی نیز برای نیویورک گلزنی کردند و ایلیا سوروکین 16 سیو در حالی انجام داد که جزیره نشینان فصل عادی خود را به پایان رساندند. نوآ دابسون دو پاس گل داد.

رم پیتلیک و نیک سوزوکی برای مونترال گلزنی کردند و سم مونتمبولت با 31 سیو در آخرین بازی کانادین ها در فصل عادی به پایان رسید.

تماشا کنید l جزیره نشینان در کنار کانادایی ها، بلیت پلی آف را می زنند:

جزیره‌ای‌ها با پیروزی مقابل کانادایی‌ها جایگاه پلی آف را به دست آوردند

گل قدرتمند آندرس لی در چهار دقیقه مانده به پایان بازی، پیروزی 4-2 نیویورک مقابل مونترال را به ثمر رساند و جزیره نشینان را به پلی آف رساند.

لی در ساعت 16:01 وقت سوم یک گل پاور پلی به ثمر رساند تا جزیره نشینان 4-2 پیش بیفتند. کاپیتان جزیره‌ای شوت سباستین آهو را برای بیست و هشتمین گل خود در فصل تغییر داد.

لین لمبرت، سرمربی جزیره‌ای‌ها گفت: «بازی قدرت ما باید در مرحله پلی‌آف گل بزند. “این یک هدف بزرگ برای ما بود، در یک لحظه بزرگ، خوب است که آن میمون را از پشت خود برداریم.”

سوزوکی در ساعت 14:38 وقت دوم، با یک گل کوتاه حیله گرانه، اختلاف کانادایی ها را به نصف رساند. کاپیتان مونترال، ساموئل بولدوک، مدافع جزیره‌نشینان را در مسابقه‌ای با پا شکست داد و با یک دست توپ را روی دستکش سوروکین برد. بولدوچ بعد از گل دیگر جابجا نشد.

لمبرت گفت: “او می توانست وضعیت بدن خود را روی سوزوکی حفظ کند و این کار را نکرد.” یک بازیکن جوان وجود دارد که یاد می گیرد و در حال رشد است. او از این موقعیت ها درس خواهد گرفت.”

نلسون با گل دوم خود در اواسط وقت دوم، برتری جزیره نشینان را به 3-1 رساند. نیویورک در یک جابجایی طولانی در منطقه تهاجمی چندین موقعیت گلزنی ایجاد کرد و نلسون در نهایت ضربه دابسون را در ساعت 10:20 تغییر داد. اسکات میفیلد نیز در این بازی کمک کرد.

نلسون گفت: «این یکی حس خوبی دارد. “ما در خانه فرصتی داشتیم، می‌خواستیم از آن استفاده کنیم و فکر می‌کردم هر کاری که لازم بود انجام دادیم. جمعیت خوب بود، فکر می‌کردم انرژی خوبی داشتیم، شروع خوبی داشتیم. قطعاً اکنون بیشتر می‌خواهیم.”

جزیره نشینان در دوره میانی 19-6 کانادایی ها را شکست دادند.

نلسون گل سی و پنجمین تیم خود را به ثمر رساند تا در ساعت 10:27 دقیقه اول دروازه را باز کند. این بازیکن 31 ساله با در اختیار داشتن پک وارد منطقه تهاجمی شد و یک شوت مچ از شکاف بالا به سمت دستکش مونتبو شلیک کرد. کایل پالمیری و آدام پلک پاس گل دادند.

تماشا کنید l Canadiens سوزوکی گل کوتاه و خیره کننده ای را منتشر کرد:

سوزوکی کانادایی ها گل کوتاه و فوق العاده ای را مقابل جزیرهرز به ثمر رساند

تلاش عالی کاپیتان نیک سوزوکی با یک دست روی چوبش منجر به یک گل کوتاه می شود و کسری مونترال را به یک می رساند.

قبل از گل اول بازی، سوروکین با پد سمت راست خود روی دنیس گوریانوف، مهاجم کانادایی، توپ را مهار کرد تا بازی بدون گل بماند.

مارتین سنت لوئیس، مربی تیم کانادایی، درباره تماشاگران در UBS Arena گفت: “یک جو عالی امشب، یک جو پلی آف. شما می توانید بگویید که آن بازی برای آنها چه معنایی داشت.” “احساس می‌کردم که به ما انرژی داد تا به آنها یک بازی بدهیم. فکر می‌کردم این کار را انجام دادیم. بدیهی است که امسال برای ما نیست، اما هر بازی چیزی است که می‌توان از آن بهره برد.”

فاشینگ با یک گل به موقع در ساعت 18:57 دقیقه اول به جزیره نشینان کمک کرد تا برتری یک گل را به دست آورند. ژان گابریل پیجئو پاریس را برای انحراف آماده کرد که از روی تیر افقی به صدا درآمد و فاشینگ تور را شکست و ریباند را پنهان کرد تا نیویورک 2-1 پیش بیفتد.

پیت‌لیک با ضربه‌ای یک‌تایمر بازی را در ساعت 17:38 وقت اول به تساوی کشاند. جیک ایوانز کیک را از دابسون دزدید و پیت‌لیک را تنها در حلقه پیدا کرد.