جاذبه‌های PEI در تورنتو ممکن است بازدیدکنندگان را تشویق کند «چیز واقعی را ببینند».

زنی از نوا اسکوشیا که تابستان های کودکی خود را با ساختن قلعه های شنی و بازی در سواحل PEI گذراند، امیدوار است که یک جاذبه جدید در تورنتو مردم را تشویق به بازدید از جزیره کند.

ساحل کوچک شرقی، بخشی از جاذبه محبوب لیتل کانادا، در 19 مه افتتاح می شود.

فضایی به وسعت 67 متر مربع را پر می کند که ویژگی های تاریخی و فرهنگی مینیاتوری و مکان های دیدنی نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا را به نمایش می گذارد. جزیره پرنس ادوارد و نیوفاندلند و لابرادور.

Little East Coast یک سال طول کشید تا تکمیل شود و به اولین مقصد کاملی تبدیل شد که از زمان افتتاح این جاذبه در آگوست 2021 در Little Canada نصب شد.

من دائماً در مورد آن صحبت می کنم و می گویم، “اوه، می گویم این عالی است، اما صبر کنید تا چیز واقعی را ببینید.”– کلی کنی

کلی کنی، مدیر بازاریابی در لیتل کانادا، گفت که این جاذبه به ویژه برای او هیجان انگیز است، زیرا از ساحل شرقی آمده است.

من دائماً در مورد آن صحبت می کنم و می گویم: “اوه، می گویم این عالی است، اما صبر کنید تا چیز واقعی را ببینید. شما باید به شرق بروید تا واقعاً مردم و فرهنگ و فقط هوای تازه و فقط مطلق را تجربه کنید. زیبایی آویزان کردن لباس های خود روی خط.'”

بخش PEI نمایشگاه شامل آوونلیا، گرین گیبلز، خانه استان، صخره های قرمز و مقاصد دیگر است. بخشی از آن یک نمایشگاه متحرک است که راهنمای پیاده روی در اطراف شارلوت تاون تاریخی را نشان می دهد.

کنی، که اکنون در تورنتو زندگی می‌کند، می‌خواهد کانادایی‌ها خاطرات دوران کودکی‌اش را تجربه کنند، همانطور که او با فرزندانش تجربه کرد.

او گفت: «سال‌ها، ما هر تابستان مینی‌ون را بار می‌کردیم، بچه‌ها را بیرون می‌بردیم. “من می خواستم خاطرات دوران کودکی خود را در PEI بازسازی کنم”

ساحل کوچک شرقی همچنین شامل مکان‌های دیدنی منطقه‌ای شناخته شده مانند خلیج فاندی، پارک ملی گروس مورن، پارک میراثی Pays de la Sagouine و Metepenagiag در نیوبرانزویک، فانوس دریایی Peggys Cove و جزیره کیپ برتون است و رانندگانی که مسیر معروف Cabot Trail را تحسین می‌کنند. رنگ های پاییزی