تقاضا برای صدف‌های PEI فراتر از آن چیزی است که برداشت‌کنندگان می‌توانند ارائه کنند

تقاضا برای صدف های جزیره پرنس ادوارد در بهار امسال به اوج خود می رسد.

انجمن صدف ماهیان PEI می‌گوید که برداشت‌کنندگان از سراسر آمریکای شمالی تماس‌هایی برای این محصول دریافت می‌کنند.

در حالی که صنعت در جزیره در سال های اخیر به طور پیوسته در حال رشد بوده است، تقاضا ممکن است به سرعت از آن رشد پیشی بگیرد تا تولیدکنندگان نتوانند با آن کنار بیایند.

جمعه تنها دومین روز برداشت این فصل برای Raspberry Point Oysters در نیو لندن بود. در حالی که این شرکت در حال آوردن محموله های بزرگ بود، مدیر شرکت می گوید برای تکمیل سفارشات در بهار امسال به تعداد بیشتری نیاز است.

مدیر جیمز پاور گفت: «تقاضا بسیار بسیار قوی بوده است.

“مشتریانی که معمولاً از آنها خبری نداشتم، به دنبال صدف می گشتند.”

نمای نزدیک از صدف های تازه PEI.
جیمز پاور، مدیر Raspberry Point Oysters می‌گوید آنچه که باید یک فصل زمستان کند باشد، شلوغ‌تر از همیشه بوده است. (بریتانی اسپنسر/سی‌بی‌سی)

اشتهای خریداران برای این محصول در پاییز گذشته ثابت بود و در فصلی که باید زمستان کندی بود، قوی ماند.

پاور گفت: «از سال جدید، ما رد کردیم… من 50 تا 100 مشتری را تخمین می زنم که مشتریان فعلی نبودند.

“تقاضای واقعی در آنجا در واقع غیرممکن است که بدانیم زیرا همه فقط تقاضای بیشتری دارند. و چون ما نمی‌توانیم سفارش را تکمیل کنیم، واقعاً نمی‌دانیم که واقعاً چقدر بزرگ است.”

این فقط Raspberry Point نیست که در حال حاضر شاهد رونق است.

به گفته انجمن صدف PEI، بازار صدف های جزیره قوی تر از همیشه است. باب مک لئود، رئیس انجمن گفت: این امر ارتباط زیادی با سفارش‌های جدید از رستوران‌های انتاریو و کبک دارد.

یک تسمه نقاله با صدف هایی که در امتداد آن می چرخند.
“تقاضا فوق العاده بود. باب مک‌لئود، رئیس انجمن صدف‌داران PEI می‌گوید: «این باور کردنی نیست. (بریتانی اسپنسر/سی‌بی‌سی)

“[There’s] محصول زیادی در اطراف وجود ندارد زیرا اکثر آنها آن را در پاییز ارسال کردند.”

“تقاضا خارق العاده بود. به نوعی باورنکردنی است. روز گذشته با یکی از خریداران صحبت می کردم و سفارش هایی که مردم اکنون به دنبال آن هستند شبیه به آنچه در زمان کریسمس آن را یک سفارش بزرگ می نامند است، اما هیچ چیز شبیه به آنچه که وجود دارد، نیست. این موقع از سال را خواهید دید.”

ما هرگز به طور کامل بیرون نبوده‌ایم، اما از همیشه به بیرون نزدیک‌تر بوده‌ایم.– کنت مک فی

مک‌لئود گفت، برخی از این مشتریان جدید برای گرفتن صدف روی میز کار سختی خواهند داشت، اما ناهارخوری‌های اینجا در PEI نباید زیاد نگران باشند.

کنت مک فی، شریک مدیر The Local Pub و Oyster Bar در شارلوت تاون گفت: «ما هرگز به طور کامل بیرون نبوده‌ایم، اما از همیشه به بیرون نزدیک‌تر بوده‌ایم.

کنت مک فی در میخانه ای در شارلوت تاون ایستاده است
کنت مک فی، میخانه محلی و اویستر بار در شارلوت تاون می‌گوید: «خوشبختانه ما از تعداد زیادی از پرورش‌دهندگان جزیره استفاده می‌کنیم، بنابراین وقتی این کار را انجام می‌دهید، زمانی که با بسیاری از تولیدکنندگان مختلف شریک می‌شوید، می‌توانید از آن استفاده کنید. . (Sheehan Desjardins/CBC News)

“خوشبختانه ما از تعداد زیادی از پرورش دهندگان جزیره استفاده می کنیم، بنابراین وقتی این کار را انجام می دهید، زمانی که با شاید بسیاری از تولیدکنندگان مختلف شریک می شوید، به شما فرصتی می دهد تا از آنها استفاده کنید.”

پاور گفت که در مجموع، تقاضای جدید خبر خوبی برای صنعت صدف PEI است، که به شدت تحت تاثیر طوفان پسا استوایی فیونا و کاهش سرعت بازار در طول همه گیری قرار گرفت.