تأخیر انگشت نگاری مادر بالقوه در کیپ برتون را ناامید می کند

اسکنر که خدمات پلیس منطقه ای کیپ برتون از آن برای پردازش اثر انگشت استفاده می کند از اوایل سال جاری از کار افتاده است و این باعث ناامیدی برخی از افرادی شده است که به بررسی سوابق پلیس نیاز دارند.

کیمبرلی باتن و همسرش در حال تلاش برای فرزندخواندگی هستند. به عنوان بخشی از درخواست خود به بخش خدمات اجتماعی نوا اسکوشیا، هر دو اثر انگشت را بیش از یک سال پیش ارائه کردند. اکنون آنها باید همین کار را برای یکی از اعضای خانواده مسن که با آنها زندگی می کند انجام دهند.

اما پلیس محلی آنها را به تعویق می اندازد.

باتن گفت: “از همان ابتدا آنها گفتند، ما مشکلاتی داریم… رفع خواهد شد… ما منتظر بخشی هستیم… هفته آینده با ما تماس بگیرید.”

این بیش از سه ماه پیش بود.

او گفت: «فرآیند پذیرش طولانی و مفصل است. “مثل اینکه یک سال از این روند گذشته است و حتی یک مددکار اجتماعی برای تحصیل در خانه به ما اختصاص نداده اند. مطالعه خانه من در حال حاضر در انتظار این بررسی اثر انگشت است. و من جوان تر نمی شوم. شوهرم جوان تر نمی شود.”

اسکنر جدید کار نمی کند

مشکل یک دستگاه LiveScan است، اسکنر که به پلیس اجازه می دهد اثر انگشت را برای پردازش از طریق پایگاه های داده فدرال ارسال کند. اوایل امسال نیاز به تعویض داشت.

یک دستگاه جدید از خارج از استان ارسال شد. اما وقتی برای نصب رفتند با مشکل نرم افزار مواجه شدند.

دزیره مگنوس، سخنگوی پلیس، گفت: «ما مطمئناً ناامیدی را که مردم تجربه می‌کنند درک می‌کنیم و با آن همدلی می‌کنیم… ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا آن را به سرعت هرچه بیشتر برطرف کنیم.»

پلیس منطقه ای کیپ برتون دارای یک اسکنر پشتیبان است که به عملیات دستی بیشتری نیاز دارد، بنابراین کندتر کار می کند، اما در ماه های اخیر نیز خاموش و روشن شده است.

مگنوس گفت: «چند هفته و احتمالاً ماه‌ها در آنجا بود که ما اصلاً قادر به پردازش اثر انگشت نبودیم.

این شامل درخواست های جامعه برای بررسی سوابق و انگشت نگاری برای افراد در بازداشت است.

مگنوس گفت که آثار انگشت عقب مانده اکنون به صدها نفر رسیده است.

او انتظار دارد که مشکل نرم افزاری دستگاه LiveScan خیلی زود حل شود.

سپس پلیس کارمندان بیشتری را برای کمک به رفع مشکلات معوقه اختصاص خواهد داد.