بیش از 1500 کارگر فدرال در PEI ممکن است به زودی پس از رأی گیری اتحادیه دست به اعتصاب بزنند

اتحادیه ای که بیش از 120000 کارمند دولتی فدرال در سرتاسر کانادا را نمایندگی می کند – از جمله بیش از 1500 نفر در PEI – می تواند به زودی در خط اعتراض قرار گیرد.

یک گروه چانه زنی از کارگران اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC) که توسط هیئت خزانه داری فدرال استخدام شده بودند، روز چهارشنبه به نفع اعتصاب رای دادند.

در PEI، شامل کارکنانی با امور کهنه سربازان، ماهیگیری و اقیانوس‌ها و خدمات کانادا می‌شود.

کریس دی لیبراتوره، معاون اجرایی منطقه ای PSAC Atlantic، گفت که اعتصاب می تواند پیامدهای مهمی در منطقه داشته باشد.

برخی از فصول ماهیگیری وجود دارد که به زودی شروع می شود، و بدون افسران شیلات برای نظارت و سایر کارکنان در آن دفاتر برای کمک به مشکلات صدور مجوز که ممکن است ظاهر شود، می تواند تأثیرات قابل توجهی بر صنعت ماهیگیری داشته باشد. “

EI احتمالی، تاخیرهای درخواست مالیات

دی لیبراتوره گفت همچنین ممکن است تاخیر در مالیات ها و درخواست های EI در حال پردازش و کاهش سرعت در مرزها وجود داشته باشد که می تواند اثرات منفی بر اقتصاد داشته باشد.

رای اتحادیه روز چهارشنبه به دنبال رای هفته گذشته توسط گروه جداگانه ای از کارگران PSAC با آژانس درآمد کانادا صورت می گیرد که از اعتصاب احتمالی نیز حمایت کردند.

دی لیبراتوره گفت: مسئله اصلی در مذاکرات دستمزد است. این اتحادیه گفت که آخرین رای اعتصاب شامل کارگرانی است که به طور متوسط ​​سالانه حدود 68000 دلار درآمد دارند.

به دنبال افزایش 4.5 درصدی دستمزد

این اتحادیه گفت که به دنبال افزایش 4.5 درصدی دستمزد در سال در طی سه سال است.

هر دو طرف به مذاکره ادامه می دهند، اما حمله ممکن است از 19 آوریل آغاز شود.

دبیرخانه هیئت خزانه داری فدرال پس از رای گیری در بیانیه ای اعلام کرد: «هدف ما همچنان دستیابی به توافق بر سر میز مذاکره در اسرع وقت است».

طی هفته گذشته ما پیشرفت چشمگیری داشتیم و به بسیاری از خواسته های اتحادیه پرداختیم. زمینه های زیادی وجود دارد که هر دو طرف می توانند به مصالحه برسند، از جمله افزایش دستمزدها.”