بهداشت عمومی می گوید گسترش COVID-19 در 3 محله مونترال در حال افزایش است

میزان مثبت COVID-19 در LaSalle ، Lachine و Rivière-des-Prairies در حال افزایش است و مقامات بهداشت عمومی از دلیل آن اطمینان ندارند.

دکتر Mylène Drouin ، مدیر مونترال ، گفت: “ما شیوع کمی در مدارس ، مهد کودک ، برخی شیوع کوچک در محل کار یا محل زندگی بزرگترها داریم ، اما هیچ چیز مهم نیست و نمی تواند انتقال جامعه را توضیح دهد که فقط در یک هفته افزایش یافته است.” سلامت عمومی.

وی گفت که آنها انتقال در جوامع فرهنگی را بررسی کرده اند و هیچ سرنخی در آنجا وجود ندارد.

در محله هایی در آن بخش ها که تراکم بیشتری از موارد وجود دارد ، بهداشت عمومی از سازمان های جامعه خواسته است تا با مقامات محلی بهداشت همکاری کنند تا از این طریق اقدامات لازم را انجام دهند و از غربالگری افراد اطمینان حاصل کنند.

تماشا کنید | دکتر Mylène Drouin در جایی که شیوع COVID-19 در جزیره اتفاق می افتد خراب می شود

دکتر Mylène Drouin جزئیات محل وقوع اکثر شیوع COVID-19 در قلمرو بهداشت عمومی مونترال را بیان می کند. ساعت 1:00

دروین گفت که آنها همچنین در تلاشند دریابند که آیا می توان گسترش یافته حداقل تا حدی را با رویدادهای ابر پخش کننده توضیح داد.

تمرکز این شهر بر رویدادهای فراگیر است ، که به عنوان رویدادهایی تعریف می شوند که دارای مکان های شلوغ ، تماس نزدیک است که در آن مردم آواز می خوانند ، فریاد می کشند یا به شدت نفس می کشند و فضاهای بسته با تهویه ضعیف.

وی توضیح داد که تحقیقات نشان می دهد حدود 10 تا 20 درصد موارد مسئول بیش از 80 درصد انتقال ویروس هستند.

دروین گفت ، از افراد در مراکز آزمایش س questionsال می شود تا مشخص شود آیا در رویدادی متناسب با این توصیف شرکت کرده اند یا خیر. در این صورت ، پرونده آنها در اولویت قرار می گیرد.

روش گفت: رویکرد جدید با الهام از شیوه هایی است که در حال حاضر در ژاپن در حال اجرا است.