بهترین دندانپزشک در شرق تهران کیست ؟

اون موقع که برا هر دندون کامپوزیت سیصد تومان بود از من پونصد گرفت، سه مرتبه روکش عوض کرد دندانپزشکی ولیعصر بازم افتضاح بود. میخواستم جهت اطلاع دوستان بگم که ما 3 روز مانده بود به عید برای کار دندان پزشکی به درمانگاه حکمت رفتیم اول بیمار هی پاس می دادن می گفتند برید 2 بیاید 2 میومدیم میگفتن دکتر نیومده برید 5 بیاید خلاصه این از ناهماهنگی ها و بعدشم که شد ساعت 6 و یه دکتر عمومی امد و بر خلاف دم در در مانگاه که مشتریهاشون غربال میکردن تب سنجی و لباس یکبار مصرف میدادن و اخرش ببینید دندان پزشک عمومی اش با یک دستکش بدون اینکه عوض اش کند دستشو در دهن همه بیمارها میکرد انهم در اوج بیدادی بیمار کرونا .خلاصه پزشکش نمیدونست که باید دستکشش عوض کند یا شایدم میخواست این کودکان بیچاره رو کرونایی کند.

خیلی از اینکه همه کارها همان کلینیک انجام دادم خوشم اومد ، چون کامپوزیت میخواستم ولی دندونام نامرتب بودن اول پیش آقای دکتر سیم کشی کردم و بعد که دندانها مرتب شد خانم دکتر سلیمی برام کامپوزیت آمریکایی انجام داد واقعا راضیم و همان چیزی که خودم میخواستم شد . یکی برام تعریف کرد گفت یه دندانپزشک بود مشتریش بودم همیشه میرفتم پیشش برا دندونام و هر وقت میرفتم واسه چند هفته بعد نوبت میداد بهم چون نوبت هاش پر بود همیشه. و امیدواریم برای انتخاب یک متخصص دندانپزشک شما را همراهی کوچکی کرده باشیم. فشار بدنی داره. اما شاید یک پزشک یا داروساز بتونه راحت ۶۰ سال هم کار کنه اما دندانپزشک اینجوری نیست نمیتونی این همه سال با بازدهی خوب کار کنی بعد مدتی عضله و کمر و استخوان و مفصل و گردن و بعضی جاهات ممکنه درد بگیرن و دندانپزشکی یاسین بهشون فشار بیاد.

من برای زیبایی کاینیک سلامت آفرین رفتم ؛ کارشون خیلی خوب هست . برای پاسخ دادن به این سوال ، ابتدا خوب است بدانید ، درمان دندان قبل از این که مشکل آن پیشرفت کند و تا حدی برسد که درمان آن مشکل ساز باشد ، مهم ترین نکته برای داشتن دندان های سالم است.

یا میرن میگن دکتر فلانی واسه یک دندون الکی ۳ جلسه من رو آورد و برد تا هی ازم پول بگیره نمیدونه این دندون ممکنه عفونی باشه ممکنه واقعا چند جلسه لازم داشته باشه فکر میکنن برا پول گرفتن داری میبری و میاریشون! بنابرین هزینه تاسیس و راه اندازی یک مطب دندانپزشکی میتونه از صد میلیون و خورده ای تا چند صد میلیون تومان متغیر باشه.