بسیاری از تصمیم PEI برای تعلیق حباب آتلانتیک حمایت می کنند

بسیاری از اهالی جزیره با به اشتراک گذاشتن احساسات نخست وزیر دنیس کینگ به اخبار مربوط به انصراف PEI از حباب آتلانتیک واکنش نشان دادند – این جای تأسف است اما ضروری است.

کینگ اعلام کرد که از ساعت 12:01 بامداد سه شنبه ، سفرهای غیر ضروری به داخل و خارج از PEI مجاز نیست ، هرچند که برای برخی از افراد عجله برای رفتن به خانه اجازه انعطاف پذیری داده است.

رهبر مخالفان پیتر بوان-بیکر از حزب سبز در توییتی حمایت خود را از تصمیم نخست وزیر اعلام کرد.

وی گفت: “من خوشحال شدم كه شنیدم PEI به طور موقت حباب آتلانتیك را ترك می كند تا از سلامت جزایر محافظت كند.”

پنی والش-مک گوایر ، مدیرعامل اتاق بازرگانی منطقه بزرگ شارلوت تاون ، گفت که او جزیره نشینان را تشویق می کند تا از این فرصت برای خرید محلی در این فصل تعطیلات استفاده کنند.

این بسته شدن موقت مرز PEI یک لایه احتیاطی است که به جامعه تجاری ما امکان می دهد تا به کار خود ادامه داده و از ورود به شرایط قفل کامل که در سایر مناطق کانادا مشاهده می کنیم جلوگیری کند.– پنی والش-مک گوایر

وی در بیانیه ای گفت: “در حالی که جای تأسف است که ما به سمت محدودیت های بیشتر حرکت می کنیم ، اتاق از تصمیم ایمن نگه داشتن جزایر و باز بودن مشاغل پشتیبانی می کند ، به ویژه با افزایش تعداد پرونده ها در سراسر کشور.”

“این بسته شدن موقت مرز PEI یک لایه احتیاطی است که به جامعه تجاری ما امکان می دهد تا به کار خود ادامه داده و از ورود به شرایط قفل کامل که در سایر مناطق کانادا مشاهده می کنیم جلوگیری کند.”

دارلین برنارد رئیس جزیره لنوکس می گوید که این استان تصمیم درستی برای محافظت از ساکنان PEI و کمک به جلوگیری از شیوع ویروس گرفت. (سارا مک میلان / CBC)

دارلین برنارد ، رئیس اولین ملت جزیره لنوکس گفت که او و بسیاری از افراد در جامعه میکماق برای دیدار با خانواده و دوستان خود بین استانها سفر می کنند ، اما دکتر هدر موریسون و رئیس ارشد بهداشت عمومی ، تصمیم گیری “محتاطانه” را به نفع همه ساکنان جزیره.

“من می دانم که موج دوم در راه است و فکر می کنم همه ما آن را در سراسر کشور می بینیم و در حال حاضر PEI مکان مناسبی است ، بنابراین ، ما باید سعی کنیم اینجا بمانیم و اینجا خرید کنیم و امور را در اینجا ادامه دهیم. استان ، “او گفت.

“همه ما می دانیم ، هنگام حرکت ، این اشکال کوچک حرکت می کند ، بنابراین ما باید حرکت آن را متوقف کنیم.”

آزمایش در جزیره لنوکس

برنارد گفت پس از شروع گسترش موارد در نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک ، وی و تعدادی دیگر در کلینیک موقت COVID-19 که جمعه در جزیره لنوکس تاسیس شد ، مورد آزمایش قرار گرفتند. وی گفت که تمام آن آزمایشات منفی است.

“ما کاملا بین جوامع خود ، به بیگ کاو و مکانهایی از این دست سفر می کنیم ، زیرا خانواده های ما بسیار نزدیک هستند و به همین دلیل آزمایشات را نیز روی لنوکس انجام دادیم ، زیرا ما افرادی را از نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا وارد کردیم در حال سفر به خارج از استان و همچنین آماده شدن برای کریسمس و انواع مختلف آن بودیم. “

در اینجا سخنان برخی در مورد انصراف PEI از حباب آتلانتیک حداقل تا 7 دسامبر وجود دارد 0:58

برخی از افراد CBC PEI که در شارلوت تاون با آنها صحبت کرد نیز از محدودیت های جدید سفر حمایت کردند.

لیلی وارنر ، دانشجوی کالج هلند گفت که او ناامید شده است زیرا این می تواند به این معنی باشد که او نمی تواند تعطیلات را با خانواده در هالیفاکس بگذراند ، اما فکر می کند این بهترین کار برای امنیت عمومی است.

دیلن اچلین ، که از تورنتو است اما در شارلوت تاون زندگی می کند ، گفت که می داند تصور اینکه به دلیل مواردی که در انتاریو وجود دارد ، می تواند در طول تعطیلات بتواند به دیدار خانواده برود ، غیر واقعی خواهد بود.

“این کاری است که آنها فقط به دلیل تأثیر آنچه در بقیه جهان می گذرد و تعداد مواردی که با Moncton و Halifax در حال تکامل هستند ، باید انجام دهند.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI