برگزارکنندگان رویدادها در PEI برنامه ریزی برای عدم قطعیت سال 2021 را آغاز می کنند

اعضای انجمن جشنواره ها و رویدادها در PEI این هفته در حال ملاقات هستند تا ایده هایی درباره چگونگی غلبه بر چالش های COVID-19 در سال 2021 ایجاد کنند.

بسیاری از رویدادها در سال 2020 لغو شدند و برگزارکنندگان امیدوارند که جلسات برنامه ریزی بتواند سال 2021 را به سال بهتری تبدیل کند.

اما مک کنزی ، رئیس هیئت مدیره جشنواره ها و رویدادهای PEI ، در مصاحبه ای با گفت: “ما در مورد آنچه قرار است در سال 2021 اتفاق بیفتد واقعاً پاسخی نداریم ، بنابراین مردم نگران هستند که این دستورالعمل ها چه هستند.” Mainstreet PEI میزبان مت رینی.

MacKenzie گفت برخی از جشنواره های بزرگ ، مانند جشنواره بین المللی PEI Shellfish ، برنامه ریزی را از یک سال قبل آغاز می کنند.

“کمبود زمان برنامه ریزی”

“من فکر می کنم نگرانی … این است که به خصوص با بسیاری از این رویدادهای بزرگ ، با کمبود زمان برنامه ریزی – از آنجا که بسیاری از ناشناخته ها در سال 2021 وجود دارد – آنها باید به طور قابل توجهی کاهش یابد. و مردم نمی خواهم بر روی نام تجاری خود تأثیر بگذارم بنابراین مردم واقعاً به دنبال چگونگی ادامه برند خود هستند اما در یک زمان برنامه ریزی مناسب. “

مردم نمی خواهند بر نام تجاری خود تأثیر بگذارند بنابراین مردم واقعاً به دنبال چگونگی ادامه برند خود هستند اما در یک زمان برنامه ریزی مناسب.– اما مک کنزی

وی گفت: برگزار کنندگان این رویداد همچنین نگران هزینه های اضافی مورد نیاز برای پایبندی به اقدامات بهداشت عمومی هستند.

“با تمام این هزینه های اضافی ، بسیاری از برگزارکنندگان نگران هستند که حتی اگر رویدادهای آنها بدون هیچ گونه بودجه اضافی عملی شود ، یا اینکه باید مصرف کننده ای باشد که مجبور است آن قیمت را بپردازد.”

MacKenzie امیدوار است که بتوان برخی از این س canالات را در جلسات پاسخ داد ، به نام Planning Forward: Pivots و بهترین روشها برای صنعت رویداد.

حضور رایگان

این برنامه سخنرانان اصلی و همچنین کارگاه های آموزشی را ارائه می دهد. این برنامه رایگان است ، اما شرکت کنندگان باید از قبل از طریق صفحه فیس بوک PEI جشنواره ها و رویدادها ثبت نام کنند.

جلسه اول چهارشنبه ساعت 9 صبح در کالج لوله کشی در Summerside است. جلسه دیگر ، که همچنین شامل گزینه مجازی است ، جمعه ساعت 9 صبح در سالن فلورانس سیمونز در کالج هلند در چارلوت تاون است.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI