برنامه مراقبت تسکینی حیوان خانگی “مناسب” برای اولین پرورش دهنده

یک برنامه جدید از PEI Humane Society شادی زیادی را برای اولین جزیره ای که در آن شرکت می کند به ارمغان آورده است.

برنامه پرورش دهنده مراقبت تسکین دهنده، که حیوانات مسن را با خانواده ها به خانه می فرستد تا در ماه های آخر زندگی از آنها مراقبت شود، در ماه مارس آغاز شد. جامعه ده ها خانواده دارد که برای شرکت در صف صف کشیده اند.

تاشا، یک سگ نه ساله، اولین حیوان خانگی است که تحت این برنامه پرورش می یابد.

آلسیا ناپیر، که از سگ مراقبت خواهد کرد، گفت: “این فقط در زمان مناسب برای من مناسب بود.”

او فقط یک شادی بود و از زمانی که آخرین سگم را از دست دادم، خلاء بزرگی را در زندگی من پر کرد.

زنی در اتاقی از لانه‌ها با گربه‌ها ایستاده است.
اشلی تراویس با انجمن انسانی PEI می گوید این برنامه فرصت هایی را هم برای حیوانات و هم برای افرادی که علاقه مند به داشتن حیوان خانگی هستند باز می کند. (صفیه مرحنوج/سی بی سی)

این برنامه برای پرورش است، نه پذیرش. جامعه انسانی همچنان هزینه غذا و مراقبت های دامپزشکی حیوانات خانگی را پرداخت می کند.

اشلی تراویس، هماهنگ کننده توسعه و ارتباطات انجمن انسانی PEI گفت: ایده پشت این برنامه این بود که هم برای حیوانات و هم برای افرادی که علاقه مند به داشتن یک حیوان خانگی هستند، فرصت ایجاد کند.

وقتی حیواناتی دارید که مشکلات بهداشتی قابل توجهی دارند، برای برخی افراد می تواند مانعی برای مالکیت حیوان خانگی باشد.– اشلی تراویس

تراویس گفت: “آنها اساساً می توانند به خانه بروند و زندگی خانوادگی داشته باشند و بقیه روزهای خود را سپری کنند.”

“این برخی از موانع برای مالکیت حیوانات خانگی را برای برخی افراد از بین می برد، زیرا امروزه ما نیز شاهد آن هستیم که در برخی موارد هزینه های مراقبت های دامپزشکی بسیار زیاد است و وقتی حیواناتی دارید که مشکلات بهداشتی قابل توجهی دارند، می تواند برای برخی از آنها کاملاً مانعی برای مالکیت حیوان خانگی باشد. مردم.”

بدون انرژی برای توله سگ ها

تاشا برخی از مشکلات سلامتی جدی از جمله آب مروارید دارد. همچنین در آزمایش خون او نشانه هایی وجود دارد که به زودی به دیابت و نارسایی اندام ها مبتلا خواهد شد.

ناپیر گفت که با توجه به هزینه های احتمالی مراقبت از سگ، احتمالاً به فرزندخواندگی او فکر نمی کرد. اما در عین حال، او فکر نمی کرد که انرژی لازم برای بزرگ کردن یک توله سگ را داشته باشد.

نپیر گفت که تنها زندگی کردن و کار در خانه هم استرس زا و هم منزوی بود. بنابراین تاشا زندگی خود را از جنبه های مثبت تغییر داده است: او ناپیر را برای صبحانه در زمان مشخصی از خواب بیدار می کند – و البته هر دو برای پیاده روی منظم بیرون هستند.

ناپیر گفت: “او خنده دار است، او به نوعی خنده دار است.”

وقتی آن زمان فرا برسد، البته من غمگین خواهم شد– آلسیا ناپیر

او گفت: “با وجود اینکه او نه سال و نیم سال دارد و مشکلات سلامتی دارد، اما بیشتر اوقات مانند یک سگ بسیار جوان رفتار می کند، دوست دارد دور بزند و همیشه به نظر می رسد لبخند می زند و اسباب بازی ها را می گیرد و آنها را جلوی پای من می اندازد و می خواهد بازی.”

اما ناپیر می‌داند که این رابطه طولانی نخواهد بود.

آنها 10 هفته است که با هم هستند. دامپزشک جامعه انسانی تخمین می زند تاشا دو تا نه ماه دیگر زنده بماند.

ناپیر گفت: «وقتی آن زمان فرا رسد، البته من غمگین خواهم شد.

“آسان نخواهد بود. اما لذتی که در زمانی که او اینجاست به دست آوردم، و بدبختی که او مرا از آن رها کرد – و [she] باعث شد دوباره راه بروم اینها همه چیزهای بزرگی هستند.”