برنامه تعطیلات با خانواده و خانواده تازه وارد مطابقت دارد و به صورت آنلاین حرکت می کند

برنامه داوطلب Holiday Holiday که توسط انجمن PEI برای تازه واردان به کانادا (PEIANC) گذاشته شده و امسال به فرمت مجازی تری تغییر می کند.

طی 15 سال گذشته ، این برنامه با 20 خانواده میزبان PEI با خانواده های تازه وارد مطابقت داشت. این دو خانواده برای صرف یک وعده غذایی ، فعالیت فصلی یا مهمانی بهم می پیوندند.

این روشی بود که خانواده ها می توانستند در فصل های جشن ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند.

PEIANC تصمیم گرفت که ملاقات دو خانواده در این سال یک چالش باشد بنابراین تصمیم گرفتند اشتراک فصلی را به صورت آنلاین منتقل کنند.

والری فیتزپاتریک ، هماهنگ کننده برنامه ارتباطات جامعه با PEIANC ، گفت: “من نمی گویم کمی متفاوت باشد – من می گویم که بسیار متفاوت است.”

والری فیتزپاتریک ، هماهنگ کننده برنامه ارتباطات جامعه ، می گوید به اشتراک گذاشتن سنت های تعطیلات با یکدیگر به صورت آنلاین این امکان را به افراد می دهد تا برای ایجاد این ارتباط به صورت مجازی ملاقات کنند. (جان رابرتسون / سی بی سی)

فیتزپاتریک گفت آنها به دنبال افرادی هستند که سنتهای جدید و قدیمی تعطیلات خود را ارسال کنند.

فیتزپاتریک گفت: “این فقط روشی است که مردم می توانند کمی در مورد آن نشان دهند ، شما می دانید که سنت کریسمس شما چیست و باید آن را تقسیم کنید ، نه فقط با یک خانواده بلکه به طور واقعی با تمام جهان.”

وی گفت که آنها برای سایر تعطیلاتی که جشن می گیرند و سنت هایی که دارند از طریق انجمن با مردم ارتباط برقرار می کنند.

“آنها از زمان حضور در کانادا چه سنتهای جدید کریسمس را پذیرفته اند و یا اینکه چه سنتهای کریسمس یا سایر سنت های تعطیلات را در کشور خود انجام داده اند که شاید با خود آورده اند.”

فیلم های ارسالی باید بین 90 ثانیه تا دو دقیقه باشد. فیتزپاتریک گفت افرادی که قصد شرکت در آن را دارند می توانند فیلم ها را به صورت آنلاین با آنها به اشتراک بگذارند یا با هماهنگ کنندگان تماس بگیرند.

آنها همچنین پیام های تعطیلات کارمندان را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنند.

فیتزپاتریک گفت که آنها می خواهند این کار را انجام دهند تا مردم را ترغیب کنند که هنوز در هنگام بیماری همه گیر سعی در اتصال داشته باشند.

فیتزپاتریک گفت: “ما داوطلبانی داریم که هر ساله با خانواده جدیدی در این برنامه شرکت می کنند ، بنابراین امیدواریم که آنها به جای فرصتی دیگر ، به عنوان فرصتی به این فرصت نگاه کنند که به دلیل COVID نمی توانیم آنها را انجام دهیم.”

“این کاری است که ما در غیر این صورت انجام نمی دادیم اما من فکر می کنم که این یک روش واقعا تمیز برای دسترسی به افراد بیشتر است.”

اطلاعات بیشتر از CBC PEI