“برای یادگیری هر چه می توانم هیجان زده ام”: صفحات به PEI Legislature بازمی گردند

اعضای مجلس قانونگذاری برای جلسه پاییزی به اتاق بازگشتند و این بار صفحات با آنها بازمی گردند.

برنامه صفحه در مجلس قانونگذاری PEI به دلیل نگرانی در مورد COVID-19 در جلسه اضطراری بهار امسال متوقف شد.

اما ، صفحات مربوط به جلسه پاییز به اتاق برگشته است و کارکنان قانونگذار گفته اند که همه از استقبال مجدد آنها خوشحال هستند.

یک صفحه شرکت کننده در این برنامه امسال می گوید که او ارتباط منحصر به فردی با مجلس قانونگذاری دارد که باعث شده بازگشت برنامه برای وی اهمیت بیشتری پیدا کند. (عمر برودریک / دولت جزیره پرنس ادوارد)

دستیار دفتریار امیلی دویرون گفت: “من از رئیس مجلس قانونگذاری و اعضا شنیده ام که آنها واقعاً خوشحال هستند که صفحاتی را به داخل ساختمان بازمی گردانند و در برنامه شرکت می کنند.”

وی گفت: “آنها واقعاً به جو روند در مجلس قانونگذاری می افزایند.”

این برنامه صفحه به دانشجویان کلاس 11 و 12 از سراسر جزیره اجازه می دهد تا در مجلس قانونگذاری کار کنند ، به اعضای ، دفتریاران و سخنران در انجام وظایف مختلف کمک کنند. Doiron گفت که امسال 12 صفحه در برنامه وجود دارد.

وی گفت در این جلسه چند قانون جدید برای پیروی از اتاق وجود دارد.

برخی از تغییرات در قوانین

Doiron گفت که صفحات هنگام حضور در اتاق و راهروهای ساختمان Coles باید ماسک بزنند.

وی همچنین گفت که صفحات کمتری در هر شیفت کار می کنند تا فضای بیشتری برای فاصله فیزیکی ایجاد کنند.

برای این جلسه ، صفحات همچنین برخی از روشهای تمیز کردن جدید را به لیست وظایف خود اضافه می کنند.

دستیار دفتریار امیلی دویرون می گوید: “آنها واقعاً به فضای جلسات اینجا در مجلس قانونگذاری می افزایند. (بریتنی اسپنسر / CBC)

Doiron گفت: “ما علاوه بر وظایف منظم ، صفحاتی داریم که به تمیز کردن و پاکسازی در اتاق کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که پروتکل های COVID-19 خود را رعایت می کنیم.”

Doiron گفت که صفحات همچنان وظیفه تحویل اسناد به کارمندان اتاق و ارسال یادداشت بین اعضا را بر عهده خواهند داشت. وی گفت که صفحات همچنین با کارمندان در دفاتر خود با مواردی مانند پرونده سازی و کپی کمک می کنند.

اما مهمتر از همه ، وی گفت که صفحات همچنان از قشر اتاق مجلس قانونگذار را تجربه خواهند کرد.

صفحات باید به چند قانون جدید عادت کنند. آنها باید در محفظه و سالن ها ماسک بزنند و تعداد کمتری از آنها در هر شیفت کار می کنند تا فضایی برای فاصله فیزیکی ایجاد کنند. (بریتنی اسپنسر / CBC)

وی گفت: “من فکر می کنم این یک فرصت عالی برای جوانان است تا ببینند اینجا در مجلس قانونگذاری چه می گذرد و اینکه سیاست های محلی ، سیاست های استانی واقعاً نقش زیادی در زندگی جزایر دارند.”

“آنها می بینند که دست اول روی زمین نشسته ، س theyالاتی را از دولت می پرسند ، می بینند که در مورد قانون و تخمین ها بحث می شود و در مورد موارد مهمی که همه جزایر را تحت تأثیر قرار می دهد بحث می کنند.”

سابقه خانوادگی در خانه

یکی از صفحه های شرکت کننده در این برنامه در سال جاری گفته است که وی ارتباط منحصر به فردی با مجلس قانونگذاری دارد که باعث شده بازگشت برنامه برای وی اهمیت بیشتری پیدا کند.

نیکول لاولر ، دانش آموز کلاس 12 از دبیرستان ارشد سه اوکس ، جمعه اولین روز خود را در مجلس قانونگذاری گذراند و گفت که سیاست جزیره در خانواده او جریان دارد.

نیکول لاولور می گوید که وی با کورنلیوس هوات ، که برای اولین بار در سال 1859 به عنوان MLA انتخاب شد و از سال 1874-1876 به عنوان رئیس مجلس کار می کرد ، فامیل است. (ارائه شده توسط امیلی دویرون)

وی از نوادگان کرنلیوس هوات است که برای اولین بار در سال 1859 به عنوان MLA انتخاب شد و از 1874-1876 به عنوان رئیس مجلس فعالیت می کرد. امروز ، پرتره وی در اتاق قانونگذاری معلق است.

لولور گفت: “من کاملاً احساس افتخار می کنم که نسلهای زیادی از جزیره نشینان ، به ویژه از خانواده من ، که در جزیره ما و شیوه زندگی ما در اینجا تأثیر داشته اند ، بسیار افتخار کرده اند. و جدا بودن از این جو تجربه بسیار خوبی است.”

“من اینجا هستم تا یاد بگیرم و بسیار هیجان زده ام که تا آنجا که می توانم یاد بگیرم.”

اخبار بیشتر PEI