برای پاسخ سریع پس از آتش سوزی کوچک در موزه راه آهن میدلتون، داوطلب باشید

آتش سوزی کوچکی در ساختمان اصلی موزه قطار در میدلتون، NS، اواخر روز جمعه رخ داد.

خدمه آتش نشانی از میدلتون، لارنس تاون، کینگستون، نیکتو و آیلسفورد درست بعد از ساعت 10 شب به موزه راه آهن میدلتون در خیابان مدرسه فراخوانده شدند.

مایک تول، رئیس آتش نشانی میدلتون گفت که این ساختمان در حال بازسازی است. او گفت که آتش در یک اتاق کوچک در جلوی ساختمان که در حال بازسازی بود مهار شد.

وی گفت: به نظر می رسد آتش سوزی در یک سطل زباله شروع شده است.

او آن را «تماس نزدیک» نامید.

او گفت که آتش “کوچک و مهار شده” بود و آتش نشانی های محلی “در عرض چند دقیقه آنجا بودند و از در وارد شدند و آتش را خاموش کردند.”

یک افسر پلیس با پشت برگردان ایستاده و از دریچه ای به اتاق در حال ساخت نگاه می کند.  روی زمین آب است
آتش سوزی در یکی از اتاق های موزه مهار شد. خسارت حداقل بود. (یان سوییمر)

هیچ دلیلی مشخص نشده است، اما تول گفت که آتش سوزی مشکوک به نظر نمی رسد زیرا درها قفل بوده و هیچ نشانه ای از ورود اجباری وجود ندارد.

باربارا ناتلی هانتر، یک داوطلب در هیئت مدیره موزه، گفت که از آتش نشانان و پلیسی که پاسخ دادند و افرادی که آتش را فراخواندند سپاسگزار است.

او گفت وقتی فهمید آتش در عرض چند دقیقه خاموش شده است، خیالش راحت شد.

او گفت: “تصور این چیز وحشتناکی بود.” “تمام کارهایی که انجام شده است، ما نمی‌دانستیم که آتش در کجای ساختمان بوده است، که واقعاً مهم نیست، اما کارهای زیادی انجام شده است.”

او گفت که اگر آتش گسترش می‌یابد، می‌توانستند آثار ارزشمندی را در اتاق اپراتورها یا طرح مقیاس راه‌آهن از دست بدهند.

“قبل از اینکه به آنجا برسید و بدانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، فقط می ترسید، فقط واقعاً می ترسید که متوجه شوید برخی از آن چیزهای شگفت انگیز که غیر قابل تعویض هستند آسیب دیده اند.”

ناتلی هانتر گفت که آتش سوزی برخی از پنجره های اخیراً بازسازی شده را که به تازگی نصب شده بودند شکست و به دیوارهای تازه گچ کاری شده اتاق انتظار آسیب رساند. او گفت که مقداری دود و آب آسیب دیده است.

او گفت: «زمان دهی وحشتناک است. “منظورم این است که هیچ وقت زمان خوبی برای آتش سوزی وجود ندارد، اما زمانی که شما به تازگی کار را درست کرده اید، همیشه به نظر می رسد … واقعا تاسف بار است.”

او گفت که این آسیب نباید باعث اختلال عمده در برنامه شود.

ممکن است نتوانیم آن‌قدر که انتظار داشتیم، بخش‌های زیادی از ساختمان را به روی بازدیدکنندگان باز کنیم، اما هنوز چیزهای زیادی برای دیدن مردم در فضای باز و همچنین در قسمت غربی ساختمان وجود خواهد داشت.»

تول گفت خوش شانس بود که موزه نجات پیدا کرد.

او گفت: «مردم به خوبی ایستگاه قطار را زیر نظر دارند. “در چند وقت گذشته این ساختمان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، با قطارهای جدید و هیئت مدیره عالی که در آنجا هستند و مکان را بازسازی می کنند و نقاشی می کنند و کارهای زیادی برای آن انجام می دهند.

“بنابراین، خیلی خوب بود که کسی متوجه آن شد و بلافاصله تماس گرفت.”