بدنه‌فروشی‌های خودروسازی PEI همچنان به حجم انبوه ادعاهای فیونا رسیدگی می‌کنند

بدنه‌فروشی‌های خودرو در جزیره پرنس ادوارد همچنان با خسارات ناشی از طوفان پسا گرمسیری فیونا مواجه هستند و برخی می‌گویند ممکن است یک سال دیگر طول بکشد تا از انبوه تعمیرات پشت سر بگذارند.

دیو گادت، مالک فیکس اتو در شارلوت تاون، گفت که مغازه او در حال حاضر تا اوت رزرو شده است – شش ماه کامل پس از طوفان. او گفت و مغازه های دیگر شهر نیز در همین قایق هستند.

او گفت: «همه فقط با ادعاهایی مورد انتقاد قرار گرفتند، بنابراین ما نمی‌توانیم از همه آن عبور کنیم. نیروی انسانی یا ظرفیت لازم برای انجام آن را ندارید.

طوفان در ساعات اولیه صبح 24 سپتامبر PEI را درنوردید، برق کل جزیره را قطع کرد، درختان بی‌شماری را فرو ریخت، و جاده‌ها، خانه‌ها و وسایل نقلیه را تخریب کرد.

Fix Auto معمولاً حدود 20 ادعا در هفته می بیند، اما Gaudet گفت که فروشگاه با حدود 400 ادعا در هفته پس از Fiona مواجه شد.

گاودت گفت: متأسفانه، صبر در این سناریو یک فضیلت است.

مردی با ماسک و کلاه روی یک وسیله نقلیه کار می کند
فیکس اتو در شارلوت تاون ساعات کاری خود را افزایش داده و کارکنان بیشتری را در تلاش برای رفع مشکلات عقب افتاده استخدام کرده است. (استیو بروس/سی‌بی‌سی)

ما هرگز چنین حجمی را تجربه نکرده‌ایم. من 20 سال است که در این صنعت بوده‌ام و معمولاً فقط سه تا چهار هفته در هر زمان رزرو می‌کنیم، نه چهار یا پنج ماه.”

“به این زودی تمام نمی شود”

شایع ترین آسیب ناشی از واژگونی درختان بر روی وسایل نقلیه و همچنین خراشیدگی و فرورفتگی خودروها در اثر زباله های پرنده است.

“همه این تعمیرات زمان بر هستند – کارهای 70، 80 ساعته – بنابراین آنها تعمیراتی هستند که هر بار دو تا سه هفته در مغازه گیر می کنند.”

این به این زودی ها تمام نمی شود، می ترسم.– دیو گادت

او گفت که مغازه در تلاش است تا جایی که ممکن است کارهای کوچکتر را انجام دهد، اما آنها تعمیرات اساسی را رد می کنند زیرا به سادگی نمی توانند کار دیگری را انجام دهند.

Gaudet افراد بیشتری را استخدام کرده و ساعات کار مغازه را افزایش داده است – آنها اکنون 12 ساعت در روز شش روز در هفته باز هستند – اما با ادعای تصادفات و تصادفات که هنوز هر روز وجود دارد، رسیدن به آن دشوار است.

او گفت: “من می ترسم که این به این زودی ها تمام نشود.” “من فکر می کنم که ما تمام سال را در تلاش برای جبران خواهیم بود… من کاملاً انتظار دارم که احتمالاً در این زمان سال آینده آسیب فیونا را تعمیر کنیم.”

به کار یا تجارت برگشتن

دیو گودکین خود را یکی از قربانیان ناگوار فیونا معرفی می کند. در طول طوفان یک درخت کاج روی کامیون او فرود آمد و اخیراً درست شده است.

او گفت: «مانند هر کس دیگری در PEI، ما در جریان فیونا خسارت زیادی متحمل شدیم و یکی از قربانیان کامیون من بود.

یک کامیون به شدت آسیب دیده در یک راهرو نشسته است
درختی بر روی کامیون دیو گادکین در طول طوفان افتاد و آن را غیرقابل رانندگی کرد. (ارسال شده توسط دیو گادکین)

“کامیون وضعیت خوبی نداشت. سقف خیلی خوب بالا رفته بود، قسمت پشتی خیلی خوب ضربه خورده بود، و واقعاً در شش ماه گذشته غیرقابل رانندگی بود، بنابراین [a] کمی چالش است.”

خانواده گودکین وسیله نقلیه دیگری دارند که می تواند رانندگی کند، بنابراین او خود را خوش شانس می داند.

او می‌گوید: «می‌توانید ناامید شوید، می‌توانید بالا و پایین بپرید، و می‌توانید انواع کارها را انجام دهید، اما در پایان روز افرادی هستند که در نتیجه طوفان وضعیت بسیار بدتری نسبت به من دارند.» “کامیون ضربه خورد، الان درست شده است، ما به کار برگشتیم.”

“دفعه بعد مال خود را در گاراژ می گذارم”

در مورد Gaudet، او نگران پیشنهاداتی است که ممکن است در سال‌های آینده فراوانی و شدت طوفان‌ها در جزیره افزایش یابد.

او گفت: “ما همیشه در مورد آن فکر می کنیم. این یک موضوع بسیار رایج است که بین من و مشتریانمان مطرح می شود.”

“بدیهی است که امیدواریم دیگر هرگز شاهد چنین چیزی نباشیم، اما [if] این می تواند یک بار اتفاق بیفتد، ممکن است دوباره اتفاق بیفتد، این نگاه من است.”

مردی خوشحال به کامیون خود تکیه داده است
دیو گودکین می‌گوید که تلاش کرده است تا تاخیر شش ماهه تعمیر کامیون‌اش را بعد از اینکه فیونا به‌سرعت انجام داده است، تحمل کند. (استیو بروس/سی‌بی‌سی)

کامیون خود گادت در طوفان آسیب دید – و او وقت تعمیر آن را نداشته است. او گفت دفعه بعد، دو بار به جایی که پارک می کند فکر می کند.

“می دانم که دفعه بعد مال خود را در گاراژ می گذارم.”

این احساسی است که توسط گودکین تکرار شده است.

او گفت: “من قصد ندارم آن را در خیابان پارک کنم.” “من می خواهم آن را در یک پارکینگ بزرگ پارک کنم بدون اینکه چیزی روی آن بیفتد.”