بخش اورژانس لوننبرگ پروتکل راه اندازی برای مقابله با ازدحام بیش از حد

بخش اورژانس در بیمارستان یادبود ماهیگیران در لوننبرگ ، NS ، هفته آینده هر زمان که سایت بیش از حد ظرفیت خنثی شود ، از پروتکل جدیدی استفاده می کند.

طبق این پروتکل ، که از روز دوشنبه اجرا می شود ، اولویت با فوری ترین یا فوری ترین مسائل بهداشتی است. به هر شخص دیگری گزینه هایی پیشنهاد می شود ، از جمله بازگشت به هنگام بازگشایی بخش ، رفتن به نزدیکترین بخش اورژانس باز در Bridgewater یا انتظار برای دیدن یک ارائه دهنده مراقبت های اولیه در روز بعد.

دکتر گفت: “ایمنی اولویت ماست. قرار است شرایط اضطراری ماهیگیران در ساعت 10:30 شب بسته شود. پزشکان و پرستاران ما اغلب در ساعات پایانی کار می کنند تا بیماران را ببینند ، و این کار آنها را برای انجام ایمن و کارآمد کار خود دشوار می کند.” جان جنکینز ، رهبر پزشک بخش اورژانس.

“این مسئله وقتی مشکل سازتر می شود که همان پرستاران و پزشکان قرار است روز بعد در بخش اورژانس یا مطب خانواده عمل کنند. ما باید از فرسودگی شغلی جلوگیری کنیم.”

بیمارستان یادبود ماهیگیران در لونبورگ ، نیویورک (CBC)

اگر تعداد بیماران تریاژ شده ، اما دیده نشود ، بیشتر از تعداد بیمارانی است که می توانند قبل از بستن شبانه درب اورژانس در بیمارستان مشاهده شوند ، پروتکل ایجاد می شود.

جنکینز گفت که تعداد بیشتری از بیماران در ماه های اخیر نزدیک به زمان بسته شدن به محل رسیده اند.

“من فکر می کنم مردم جلوی آمدن به خود را گرفته بودند [the emergency department] در حین قفل کردن و افرادی که شرایط مزمن داشتند ، بدتر شدند “، جنکینز گفت.

“بسیاری از آنها افراد بسیار مریضی بودند که مدتها منتظر ماندند تا وارد شوند زیرا از ابتلا به COVID ترسیده بودند.”

جنکینز گفت ، در حالی که مردم در هنگام شیوع بیماری با خیال راحت تری به بیمارستان می رفتند ، به زودی بیماران اضافی “به یک سیل تبدیل شدند”.

پزشکان و کارکنان پرستاری به طور منظم میزان کار و جریان بیمار را در بخش های اورژانس در طول شب ارزیابی می کنند (استیو لارنس / CBC)

با توجه به اینكه پرستاران و پزشكان اغلب شیفت عصر را با شیفت روز دنبال می كنند ، به مسئله ایمنی تبدیل شد.

وی گفت: “هنگامی که شما اساساً بیدار هستید تقریباً تا شروع شیفت بعدی ، برخی مشکلات با خستگی و فرسودگی شغلی ایجاد می شود یا افراد شروع به کاهش شیفت خود می کنند.”

غرق در اواخر شب از مراجعه کنندگان به بخش اورژانس اخیراً کمتر مشکلی ایجاد کرده است و جنکینز اظهار امیدواری می کند که پروتکل جدید مجبور نباشد خیلی اوقات تحریک شود. این مدل از مدلهای مشابهی که در بیمارستانهای ساکویل سفلی ، خلیج گلس و شمال سیدنی استفاده می شود ، پیروی می کند.

این تغییرات پس از مشورت با رهبران بالینی ، کارمندان و پزشکان که تحت پوشش اورژانس بیمارستان هستند ، ایجاد شد.

داستان های برتر بیشتر