با رکاب زدن آخر هفته Tour de l’Ile به مونترال، رانندگان باید سفرهای خود را برنامه ریزی کنند

این آخر هفته، Tour de l’Ile در بخش‌هایی از مونترال رکاب خواهد زد که برای دوچرخه‌سواران سرگرم‌کننده است، اما برای برخی از رانندگانی که سعی می‌کنند در مناطق خاصی از شهر حرکت کنند، سردرد خواهد داشت.

همه چیز جمعه شب با تور لا نویت آغاز می شود که از پارک Maisonneuve شروع می شود.

در حالی که دوچرخه‌سواری از ساعت 8 شب شروع می‌شود، زمانی که بلوار روزمونت بین خیابان Viau و بلوار Pix-IX در انتهای شرقی شهر بسته می‌شود، خیابان‌ها از ساعت 5 بعدازظهر بسته می‌شود.

از آنجا، یک لیست طولانی از خیابان ها برای بلوک های زمانی بسته می شود، برخی برای چند ساعت. مثلا اون قسمت اول تا نیمه شب بسته میشه. این دوره شبانه 24 کیلومتر بدون ماشین را از طریق شش منطقه پوشش می دهد.

لیست کاملی از بسته شدن خیابان ها و زمان ها را می توانید در اینجا بیابید.

تور شبانه از طریق مناطقی مانند Mercier-Hochelaga-Maisonneuve، Saint-Léonard، Rosemont-La Petite-Patrie، Anjou و Montréal-Nord سفر خواهد کرد.

نقشه مسیر می تواند باشد اینجا پیدا شد.

سپس در روز یکشنبه، یک مسیر متفاوت برای سواران در روز ارائه می شود که به آنها امکان استفاده انحصاری از 47 کیلومتر خیابان از طریق هفت منطقه را می دهد.

این حلقه از مناطقی مانند Rivière-des-Prairies، Anjou، Montréal-Nord، Ahuntsic-Cartierville، Parc-Extension، Outremont، Plateau-Mont-Royal و Rosemont-La Petite-Patrie عبور می کند.

لیست کاملی از بسته شدن خیابان ها می تواند باشد اینجا پیدا شد، با تعطیلی از ساعت 6 صبح و تا بعد از ظهر ادامه دارد. نقشه را می توانید در اینجا پیدا کنید. دوچرخه سواران از ساعت 9:15 صبح شروع به رکاب زدن می کنند و در طول مسیر فعالیت دارند.

Vélo Québec برگزارکننده می گوید: «از آنجایی که این رویدادها شرایط معمول ترافیک را تغییر می دهد، از شما دعوت می کنیم تا سفرهای خود را برنامه ریزی کنید. در وب سایت خود.

ولو کبک می‌گوید اقدامات جایگزین برای اطمینان از دسترسی به امکانات مراقبت‌های بهداشتی واقع در نزدیکی مسیرهای Tour la Nuit و Tour de l’Ile انجام شده است.

این سازمان توصیه می کند اطلاعات را از مرکز بهداشتی دریافت کنید یا با شماره 811 تماس بگیرید.

این سازمان همچنین یک سرویس پشتیبانی برای کمک به مردم در مسیریابی ترافیک دارد. آنها می توانند برای اطلاعات بیشتر ایمیل بزنند یا تماس بگیرند. اطلاعات تماس در Vélo Québec در دسترس است سایت اینترنتی.