با توقف فروش فرودگاه، منطقه شهرداری کوئینز وضعیت موجود را انتخاب می کند

پس از اینکه دو تلاش در سال گذشته برای فروش فرودگاه منطقه‌ای ساوت شور انجام نشد، آینده این فرودگاه بسیار شبیه به گذشته‌اش است.

اسکات اسپراگ، مدیر گرین‌فیلد دراگ‌وی که در فرودگاه مستقر است، می‌گوید: «این نوعی بازگشت به جایی است که یک سال پیش بودیم.

قبل از فروش ناموفق، منطقه شهرداری کوئینز، که مالک فرودگاه گرین‌فیلد، NS است، با دو سازمان – South Shore Flying Club و Nova Scotia Drag Racers – اجاره نامه داشت.

کلوپ پرواز فرودگاه را اداره می کرد، در حالی که مسابقات درگ برای حدود شش رویداد در سال از این سایت استفاده می کردند.

اما وقتی یک شرکت آلمانی با پیشنهاد ناخواسته 565000 دلاری به شهرداری مراجعه کرد، اوضاع تغییر کرد. این قرارداد در جلسه شورا در 26 آوریل 2022 تصویب شد، اما بعداً شکست خورد.

یک ماشین مسابقه درگ با دو چرخ عقب روی زمین و دو چرخ جلو در هوا نشان داده شده است.
شش رویداد امسال در گرین‌فیلد دراگ‌وی، که محل فرودگاه منطقه‌ای ساوت‌شور است، برگزار می‌شود. (ارسال شده توسط اسکات اسپراگ)

شهردار دارلین نورمن، علاوه بر اینکه پیشنهاد لغو شد، توضیحی ارائه نکرد.

تا پاییز، به نظر می‌رسید که فروش به انجمن درگ racers یک معامله تمام شده بود. در جلسه 8 نوامبر، شورا یک پیشنهاد 7-1 برای “اعلام قصد خود” مبنی بر فروش ملک فرودگاه به NSDRA به مبلغ 50,000 دلار تصویب کرد.

این تصمیم با توجه به پیشنهادهای رقابتی برای پول بیشتر، بحث های داغی را در جامعه برانگیخت.

فرودگاه ارائه می دهد

کلوپ پرواز 100000 دلار پیشنهاد می داد، در حالی که یک خلبان هلیفاکس که برنامه رایگانی را اجرا می کند که به کودکان بیمار و ناتوان فرصت پرواز با هواپیمایش را می دهد، دو برابر آن را پیشنهاد داد.

پیتر گو، رئیس باشگاه پرواز می گوید: «چند ماه دیوانه کننده بود.

پس از یک جلسه استماع عمومی در مورد فروش احتمالی فرودگاه به انجمن مسابقات درگ، شورا با 5-3 رای مخالف با فروش آن رای داد.

نورمن گفت: “وقتی میزان زیادی از علاقه ابراز شد، کاملاً مشخص شد که همه چیز تا به حال خوب کار کرده است، بنابراین به آن ادامه دهید.”

اسپراگ گفت که جلسه عمومی سوالات مهمی را مطرح کرد.

او گفت: «فکر می‌کنم آنچه از طریق استماع عمومی دیدم این بود که عموم مردم می‌گفتند… «چرا یک طرف را انتخاب کنیم و گروه‌ها را در مقابل یکدیگر قرار دهیم؟»

اجاره 20 ساله جدید

شهرداری اخیراً قراردادهای 20 ساله ای را با باشگاه پرواز و انجمن مسابقات درگ منعقد کرده است. باشگاه پروازی به فعالیت در فرودگاه ادامه خواهد داد و انجمن امسال شش رویداد مسابقه درگ را در آنجا برگزار خواهد کرد.

باشگاه و اتحادیه هر دو از این ترتیب راضی هستند.

Sprague گفت که این امر به انجمن اطمینان بیشتری در ایجاد ارتقاء در سایت می دهد، مانند سنگ فرش کردن فضای بیشتری برای فضای گودال یا نصب نرده های محافظ. او تخمین زد که این انجمن در 20 سال گذشته حدود 275000 دلار برای ارتقاء هزینه کرده است.

Coun. دیوید براون نشان دهنده منطقه ای است که فرودگاه در آن قرار دارد. او گفت که دلایل متعددی وجود دارد که مهم است فرودگاه در اختیار شهرداری بماند. یکی ایمنی است، با توجه به اینکه این تنها فرودگاه بین هالیفاکس و یارموث در ساحل جنوبی است.

مشاور می گوید فرودگاه یک دارایی است

او همچنین فکر می کند که به دلایل اقتصادی مهم است.

براون گفت: «ما واقعاً دیوانه‌وار در اینجا رشد کرده‌ایم و مردم از سرتاسر آمریکای شمالی می‌آیند و فکر می‌کنم مردم آن را فرصتی برای مردم می‌دانند که برای یک آخر هفته با یک هواپیمای شخصی رفت و آمد کنند.»

او گفت که برخی از مردم نگرانند که فرودگاه بیشتر یک بدهی باشد تا دارایی، اما او گفت که فرودگاه به خوبی ساخته شده و باند فرود در وضعیت خوبی قرار دارد.

او گفت: “هیچ کس دلیلی نمی بیند که 20 سال دیگر بدون کار اساسی ادامه پیدا نکند.”

داستان های برتر بیشتر