بازیکن هاکی جوان کبک برای جلوگیری از گرفتگی عضلات از خردل روی نیمکت استفاده می کند.

زاخاری لوروکس که یکشنبه در حین بازی پلی آف روی نیمکت هلیفاکس موسهدز نشسته بود، در حالی که یک بطری خردل زرد روشن را فشار می داد و یک چاقو می کشید، گریه کرد.

از زمانی که لیگ برتر هاکی نوجوانان کبک ویدئویی را در روز سه شنبه در توییتر از این بازیکن چپ 19 ساله و میان وعده غیرمعمول او منتشر کرد، نزدیک به 100000 بازدیدکننده به خود جلب کرده و باعث ابروهای برافراشته شده است.

L’Heureux، منتخب دور اول 2021 از NHL’s Nashville Predators، در ویدئویی که امروز توسط تیمش به صورت آنلاین منتشر شده است، می گوید که خردل را می بلعد تا گرفتگی عضلات پا را تسکین دهد.

او می گوید این چاشنی به راحتی روی نیمکت موجود است و او سال ها از آن استفاده می کند، اما او اذعان می کند که تعداد کمی از هم تیمی هایش به او می پیوندند.

وب سایت دانشکده پزشکی هاروارد در مقاله ای در سال 2017 می گوید که هیچ درمان پذیرفته شده ای برای گرفتگی عضلات پا وجود ندارد، اما درمان های اثبات نشده ای مانند خردل و آب ترشی می تواند “ارزش امتحان کردن” را داشته باشد.

دانشمندان فکر می‌کنند که این غذاها ممکن است نورون‌های تحریک‌شده بیش از حد را از طریق مسیری که از دهان شروع می‌شود و از مری و معده عبور می‌کند، آرام کند.

L’Heureux به آن قسم می خورد، حتی اگر در اقلیت باشد.

او در این ویدئو گفت: “روی آن نیمکت طرفداران زیادی از خردل وجود ندارد.” اما من فکر می کنم که کار می کند. این بهترین درمان است، بنابراین من از آن استفاده می کنم.”

مرسیه، بومی کوئه، امسال در 12 بازی پلی آف 7 گل و 9 پاس گل داده است. اگرچه آنها بازی یکشنبه را در وقت اضافه باختند، اما موس هدز با پیروزی در روز سه شنبه برگشتند و اکنون در سری نیمه نهایی بهترین از هفت تیم شربروک فینیکس 2-1 عقب افتاده اند.